torsdag 19 november 2009

Sissel och Odd



Jag låter skivan gå om och om igen med dessa två.. Underbar och bästa julplattan just nu!


Visste ni förresten (nä hur skulle ni kunna veta det) att jag också spelat in en skiva? Många år sedan nu men det var en rolig upplevelse..

Tillägg: Äsch, det låter märkvärdigare än vad det är. När jag sjöng i kör spelade vi på -90-talet nån gång in en platta med Helena Döse. Så nån solosång här på bloggen kan/tänker jag tyvärr inte bjussa på :-D Men kul var det!

9 kommentarer:

AKP sa...

Spännande! då måste vi ju få höra någon låt från din skiva =)

Popprinsessan sa...

Vad kul! Jag har spelat in två låtar, på min möhippa, och det var bland det roligaste jag har gjort. Önskar att det hade varit lite mer tid så att jag hade kunnat sjunga "fint" också ;-)

Jannicke sa...

Oi,
det hadde vært gøy å høre deg synge, Mia!!
Sissel og Odd er kjempeflink!
jeg ønsker meg deres nye cd til min gebursdag ;o)
Klem J.
Ps : Min favorittjule-cd er faktisk Carola ;o), og den fineste sangen er :Himlen i min favn..

Nattmia sa...

Sissel är en favorit hos mig.. Hon sjunger så vackert.. En låt jag gillar är den jag hade på min blogg häromdagen "Gå inte förbi" som hon sjunger tillsammans med en annan favorit till mig, Peter Jöback..

Du får lägga ut en låt med dig nu med när du ändå avslöjat att du spelat in en skiva ;-)

Kram
Mia

Smått och gott hos Lina sa...

Wow! Så spännande! Vad var det för skiva?

Kram Lina

Domus Dulcis Domus sa...

En julskiva man kanske skulle köpa.... gillar att spela julmusik det ger sådan stämning. Kram

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Kan du inte länka till din låt också! ;)

Kram Jeanette

Sjabbig men chic sa...

Ja, helt underbart!
Jaså du, du har spelat in en skiva. Fattar du hur nyfiken jag blir nu!

Kramis Lisa

Stjärnor & Champagne sa...

Donerar redan + är världsförälder.
Jag är en sådan som säger ja till allt. Aha det trodde jag inte att du har spelat in en skiva hihi..

Kram Anne