fredag 27 november 2009

En godare jul



Bilder ur Leilas häfte. Foto: Mia

med Leila finner du på Apoteket helt gratis! Ett litet häfte med lite gott, sött och smaskigt till jul med Apotekets julprodukter. Gratis är gott säger man ju och särskilt när det är Leilas goda ;-) Senapssillen verkar lockande att testa men å andra sidan är Fiskstjärnans härnere på torget så vanvettigt god så jag vet inte ens om det är värt ett försök..

Hittar du inte ditt häfte eller är det slut på just ditt Apotek kan du ladda ned det här.



11 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Tack för tipset! Leila som är så bra! =)
Kram /Anna

Stämningsfullt sa...

Hej1
Ja den där får man nog vara snabb att "roffa åt sig" om man ska ha en chans att få ett ex :) Kan tänka mig att den går åt!
Kram!

mali-mo sa...

Jeg må bare få fortelle deg en gang til hvor mye jeg ELSKER den butikken din. Hadde jeg bodd i Sverige hadde jeg neppe hatt penger igjen ved månedsslutt til mat. SÅ det er nok bra at jeg er norsk da ;) SUKK. Men det er jo så mye fint der inne!


Bra du legger til et linketips for oss osm ikke kan skaffe brosjyren. SIld er ikke helt min ting, tror det må være for svenske smaksløker...jeg husker sildemiddager i barndommmen, bare bein og bein...urk ;)

God helg Mia! Tenker på deg!!!! STOR klem!

Therese sa...

Vilket bra tips - tack! Önskar dig/er en fin helg. Va rädda om varandra... Kram Therese - Sockenvägens Söta

Gnistrande snö sa...

Vilket bra tips, tack för det!

Ha en skön adventshelg!

Kram
Katarina

Hjärtan och linfrön sa...

Kanonbra tips! Leila misslyckas ju sällan med smakerna. *hämta hämta*

Hoppas du får en mysig adventshelg!

Kram Emma

Bralliz sa...

Åå, vilket gulligt litet häfte! :)
taack för tipset, ska kika efter en sån nästa gång jag går förbi apoteket :)

Kraaam Alice ♥

Nordingården sa...

Tack, vilket bra tips!!! Visste att Leila hade varit med och komponerat ngn julsenap apoteket har i år men denna lilla bok hade jag inte sett, hennes muffins ser ju ut som mina: )

Oj, jag missade ju Pernillas program den 25, tack för tipset, igen: )

Ha en skön adventshelg! Mari.

Hem och Harmoni Marie sa...

Tack för tipset! Måste bege mig till Apoteket under helgen...

Kram Marie
PS. Visar bilder idag på de fina kaffe och teburkarna. Tusen tack för den fina snöflingan... :)

Kaylovesvintage sa...

they say her book is very good

Lycklig fru sa...

Åååhh, måste ta mig till Apoteket snarast möjligt.