torsdag 5 november 2009

BeaterBlade


Kollage gjort av pressbilder från Bagaren och Kocken. Bilder med tillstånd.

Jag är fortfarande kär i min Kitchen Aid och nu har det kommit en ny del till den som jag suktar efter. Bagaren och Kocken har fått in sprillans nya BeaterBlade - kusinen till flatblandaren som med sina silikonvingar (likt bilens vindrutetorkare) skrapar rent på sidorna och i botten när maskinen jobbar. Perfekt för mindre satser och skönt att få lite hjälp att hålla rent på sidorna ;-) Blandaren finns i tre färger - rosa, röd och grå, Bagarens pris är 345 kr. Kanske nåt att önska sig i julklapp?

10 kommentarer:

Lilla kullan sa...

Ja, men det är klart lilla gurkan min.

Hoppas att ni snart får uppleva det ni väntar så mycket på.
Jag förstår hur det känns för er.

Jag gav mig den på att inte ge upp.

Men än idag går jag och tänker på de barnen man inte fick.
Ett tvillingpar t.ex.

Men jag gläds åt de barn jag har. Jag hade ju inte fått dem annars, om man nu ska se liiite positivt på eländet.

Lilla Mia...jag hoppas verkligen att ni får eran lilla/e plutt snart.
Men det tror jag verkligen på. ;-)

Hälsa din gubbe och tack för din snälla kommentar.
Stina

♥ Mittvitahus ♥ sa...

O ja o ja ett sådant tomten tack i roooosa:)

Kram till dig Mia, du ska veta att jag tänker på dig! Kram från en annan Mia

Jannicke sa...

Ja, en perfekt julegave!! Jeg tror jeg må ønske meg denne Kitchen Aid maskinen!! Må skrive det ned på den laaange ønskelisten til nissen (tomten) :o)

Tusen takk for søte ord hos meg,
du er en god bloggvenn, søss!

Klem J.

Betongängeln sa...

Hejhej!!
Har precis införskaffat mig en sån till min vita Kitchen Aid som är sååå superduper bra och används flitigt av alla i familjen, ska snart testa det nya bladet med***
kram
annelie

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Hej!
Vilken smart grej! Nu har jag ju inga KA men skulle gäääärna ha en och om nu så vore fallet så skulle jag också önska mig en BeaterBlade.
Kram!!

Signe 1 sa...

Åh tänk den som ägde en kitchen aid:-) Kram Sofia

Hjärtan och linfrön sa...

Hej Mia!

Hoppas att du mår lite bättre efter allt hemskt som hänt er och att ni kan stötta varandra.

Jag vill bara höra med dig, min vinst har ännu inte kommit fram. Har något hänt på vägen tro?

Ha en skön eftermiddag!
Kram Emma

Brunkullan med Mosipperötter sa...

I know! Lovely,heller hur! Står på min önskelista också:)
Susanne

Camilla sa...

Hej,
vilken fin blogg du har!

Vill bara tipsa om att du nu kan Var med och ha chansen att vinna den snygga tröjan från

Jumperfabriken på min blogg.

Under decembermånad kommer jag att bjuda mina läsare på en adventskalender, där det tävlas

om fina priser varje dag.

Jag hoppas att du har möjlighet att ha vägarna förbi bloggen, En mammas dagbok.

Vi ses!
http://emring.blogspot.com

Hemmabloggaren sa...

Shit! Ännu en sak jag inte visste att jag behövde ;D

Kram.