onsdag 7 oktober 2009

Tävla om kärlek och mjölk



Tack kära läsare för att ni läser min blogg! Utan er hade jag ju liksom bara kunna lägga ned ;-) och skriva dagbok istället (vilket är mycket tristare). Nu har jag passerat 400 000 besökare på mina 2 år och 8 månader som bloggerska. Det ska förstås firas med tävling!

Två vinnare får lyckan att välja mellan en mjölkkanna eller en kärleksmugg som kommer från Västergården och Ellis Corner. För att vinna skriver du en kommentar och länkar om du har blogg. Låna gärna tävlingsbilden (som vanligt alltså). Du som inte bloggar svarar på frågan vilken leverantör du gillar mest i butiken.


Tävlingen avslutas den 21:e kl 21. Lycka till!

237 kommentarer:

1 – 200 av 237   Nyare›   Senaste»
Beate sa...

Hei!
Grattis med mange besøk.
Jeg vil gjerne være med i trekningen din!

Linker på siden min...
Beate

kardemumma sa...

Ja,jag vill absolut tävla om så vackra vinster. Länkar så klart med en sån ljuvlig bild.
Nu håller jag iaf en tumme (den andra är gipsad;)
Jag utlovar ett höstvrål vid vinst ;)
Kramar C
Grattis till alla dina besökare!

Ulrika sa...

Grattis till så många besök!
Vilka underbara priser. Jag
länkar i min blogg.

Kram Ulrika

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Såklart du ska ha såå många besökare!!

Jag är gärna med o tävlar!
Länkar på min blogg såklart!

Kram jeanette

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Oj grattis grattis!!
Klart man vill vara med och tävla!
Har länkat i högerspalten.
Kram!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tävlar gärna! Har länkat!

Kram!

Hannis sa...

Grattis till alla dina besökare!

Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från mig.

Ha en fin dag!

Kram Hannis

Lantlig inspiration sa...

Hej!
Kul med så många besökare och tur för oss att det blir tävling då.
Är gärna med i utlottningen och länkar gör jag också.

Härlig höst.
//Marie

Drömmar och Lycka sa...

Hej! Grattis till alla dina besök, tiden går fort :) Självklart vill jag också vara med och tävla om så fina vinster och jag länkar även till din blogg och tävling.

Ha en fortsatt toppenbra dag!

kram Linnnéa

Hanna sa...

Hej Mia!
Allt väl med dig och magen?

Grattis till så många besökare :)
Jag vill absolut vara med i tävlingen! Underbara vinster ju :P
Länkar hos mig!

Ha en bra dag!
Kram Hanna

Vita ljuva tankar sa...

400.000...det är många det :)

Jag vill såååå gärna vara med och tävla och kilar in och länkar direkt.

Kram Linda

Jansson bygger hus sa...

JA! Jeg vil med å konkurrere om de fine vinstene! Lenker til konkurransen i min blogg, siden din ligger allerede i blogglisten :) Grattis med alle besökende, det er vel fortjent! Hilsen Elin

Annas skattkammare sa...

Hej! Grattis till så många besökare! Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fina!
Kram /Anna

♥ Affi ♥ sa...

Grattis till alla besökare! Du har en underbar blogg!

Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar så klart.

Kramar

Fynda och Fixa sa...

Grattis till dina besökare. Jag förstår dem (oss) som är inne på din fina sida.

Villka superfina priser! Har spanat in dem i butiken tidigare.

Jag lägger in en bild med länk från min blogg!

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Åhh jag vill vara med så klart:) Jag gillar Iris hantvek mest och jag är sååå nöjd med min kvast från dig:) Kram Mia

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Wow! Det är galet många besökare:)
Grattis!

Så mycket mumma som kommer in i butiken i vinter!!! Har sett ut några saker där som jag gärna vill ha:)

Och såklart jag vill vinna någon av de söta keramiksakerna. Älskar Västergården!

Länkar i vänsterkolumnen som vanligt.
Kram Susanne

idas sa...

Så klart att du har många besökare på din fina blogg! Har själv ingen blogg men besöker andras ofta och gärna, din tillhör favoriterna...

Tävla om så fina priser vill man ju gärna, har suktat efter den där mjölkannan länge.

/Ida
idas@spray.se

Signe 1 sa...

Men åh, jag har preciiis beställt den där mjölkkannan, hihi, men det är klart jag är med iaf:-). Såå fina priser!! Grattis till alla besökare! Kram Sofia

monikanen sa...

Grattis till så många besök!
Vilka underbara priser,såklart man vill försöka vinna;)
Kram Monica

dsign&inredning sa...

Hej vilken underbar blogg! Jag är ny i blogg världen och är glad att jag hitta till dig :)
Självklart vill jag oxå vara med och tävla.... jag länkar!
Mvh lena

Jenny sa...

Hej! Grattis till alla träffar, du är värd alla=) Länkar på min blogg. Hoppas att du har det bra och att du mår bra. Själv har klockan passerat "halvtid" och nu är det full rulle i magen. Magiskt! kram Jenny

Living by Milla sa...

Grattis till alla besökare och till lilla pyret i magen!

Vilka ljuvliga priser!Klart jag gärna är med. Länkar.

Kram!

Cattis sa...

Man får gratulera till alla dina besökare...är så roligt att många är inne och tittar in hos en eller hur??

Jag vill gärna vara med på denna tävling med dessa fina vinster och jag länkar naturligtvis!! :o)

Ha det så bra!!
Kjamis

Verra sa...

Halloo! =)
självklart vill man vara med! Har suktat efter dessa länge nu, men plånboken är tunn för tillfället.*ler*
Tittade på din bebisräknare. Jag har en UL-bild på min dotter när hon var så liten. 1,9 cm. Hade huvud, armar och ben. Helt otroligt. =)
Länkar från mig!
Kramis Verra

Jenny sa...

Hej Mia!
Grattis till så många besökare!!
Ootroligt många:)

Är gärna med i din fina tävling o länkar från mig när jag kommer hem ikväll!

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Gabbies sa...

Först o främst vill jag gratulera dig till så många besökare! Sedan vill jag så klart vara med i tävlingen. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/october/mjolkkanna-eller-karleksmugg.html

Hoppas på tur!

Ha en bra onsdag!

ANNIKA sa...

Jag vill va med......
Älskar Västergårdens keramik och särskilt mjölkkannan.
Hoppas nu....
gustafsson.57@hotmail.com

jessie sa...

Åh Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-en-mjolkkanna-eller-en-karleksmugg.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Lena sa...

jag är gärna med och tävlar!

Carita sa...

Grattis till alla besökare :)
Jag vill gärna vara med!
Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/karleksmugg-eller-mjolkkanna.html

Ha det gött! /Carita
turkost@gmail.com.

jakt,skor,barn,inredning sa...

Helt galet många läsare! Nilla

Amanda sa...

Underbar tävling! Igen! ^^ Jag tycker att det är vi läsare som ska tacka för din fina, fina blogg! ♥

Jag vill såklart vara med och tävla. :)

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-karlek-mjolk.html

Hoppas på tur! ♥

Aurora sa...

Jätte trevlig blogg du har.
Jag ramlade in här på ett bananskal och kommer att smyga in här fler gånger.
Jag vill såklart vara med och tävla om dina fina vinster.
Har länkat med bilden:
http://aurorajagmed.blogspot.com/2009/10/tavla-om-karlek-och-mjolk.html
Hoppas på lite tur nu.

Ha en bra dag!

alegni sa...

jisses, det är ju nästan en halv miljon besökare, det. grattis!
jag vill naturligtvis delta i din utlottning o länkar från min sida.
kram
ingela

AnnaC sa...

Grattis till så många besök! Jag är gärna med och tävlar och mina favoritleverantörer är nog Nyblom & Kollén. Men Västergården gör också så mycket fint. Nu ska jag sätta mig och hålla tummarna =)
acwse@hotmail.com

Smått och gott hos Lina sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Hoppas på tur!
Grattis till antalet besökare också!
Kram Lina

Anna sa...

GRATTIS till antalet besökare! Vad roligt!
Självklart vill jag vara med och fira, har länkat från min blogg med en lånad bild från dej :)
Kram Anna

Miras Maräng sa...

Jag är väldigt gärna med i tävlingen, har spanat in dom fina sakerna länge... så fina, och
Grattis till dina många besökare!

Jag länkar såklart också.
Håller tummarna... Kram/Mira

Helene sa...

Hej!
Grattis till alla besökare!
Jag är gärna med och tävlar om de underbara vinsterna, länkar såklart!
Kram, Helene

Tulipa sa...

Hej Mia!
Anmäler mig till tävling och länkar!

Vilka otroliga siffror!
Tur du inte skriver dagbok..!

Kram Mariette

Anonym sa...

Grattis till så många besök. Favoriten är helt klart Maileg.

Kramis Åsa D

evamar - tävlingsblogg sa...

Grattis till alla besökare! Det är klart att jag vill vara med och lika klart att jag länkar i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/october/kanna-mugg-21-oktober.html

PS. Och jag föredrar nog kärlek framför mjölk! ;)

Mamma C sa...

Jag är med såklart och jag länkar oxå.
Kram mamma C

Egater sa...

Congratulations - this is big nomber of visitors :)

Jessica sa...

Åhh jag har spanat i evigheter efter en sådan men eftersom vi redan har två mjölkkannor har jag inte haft samvete nog att köpa en :-) Meeen försöka hoppas på tur ger ju inte dåligt samvete!

Kram Jessica

Maria sa...

Hallå=)
Vill gärna vara med och tävla!
Jag lånar bilden och länkar också såklart;-)
http://cupcake.blogg.se/?tmp=07193142
MVH Maria

Therese sa...

Grattis till alla besök, jag har ju ramlat in här kontinuerligt det senaste året, men måste erkänna att det blivit oftare sedan du avslöjade din graviditet då jag själv är gravid :-) Har länge spanat på mjökkannan, skulle vara fint att ha den här hemma både som just mjökkanna men även som prydnad, vas och behållare...

Har tipsat och länkat:
http://lurans.blogg.se/2009/october/karlek-och-mjolk.html

Trevlig kväll!

Kram Therese - Lurans blogg

nikita sa...

Jag vill vara med och tävla!
jag länkar i min blogg
www.nikital.blogg.se

hoppas på tur för så fina vinster!

mejl: bananen_nikita@hotmail.com

erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Anna sa...

Grattis till "bullen", mysigt! Jag vill gärna vara med o få chansen att vinna! Den underbara muggen skulle jag ge till min käraste!

Jag länkar men kan ändå svara att Västergården är min absoluta favvis hos er!

Kram Anna

Alex sa...

hejsan, jag har ingen blogg! Hoppas jag kan vara med endå, fas kan inte länka!

Min mail är: alex_aaa1212@hotmail.com

och vann jaghade jag velat vinna mjölkkannan :)

Hem och Harmoni Marie sa...

Oj, så många besökare, grattis!

Jag är gärna med i utlottningen... lilla kärleksmuggen skulle inte sitta fel. :)

Ha det gott, kram Marie

Anki sa...

Oj det var många det...Jättegrattis!
Jag tävlar gärna om dina vackra vinster, och länkar!
Håller tummar och tår, hihi!

Kram Anki

Martina sa...

Jag är svag för Västergården.

Dock är både din blogg och butik helt underbara rakt av :-)

Madelen sa...

Ja vill oxå vara med och tävla :)
LÄnkat på min blogg
madelencarlsson@hotmail.com

VITA NYANSER sa...

Jag vill gärna vara med i din fina tävling! Tack för all inspiration du bjuder på! Jag länkar.

Kram L-L

Ulrika sa...

Vill gärna ta chansen i så fin tävling.
En storfavorit är Maileg :-)

Kram från Ulrika
evaulrika@yahoo.se

fannie sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla. Har tyvärr ingen blogg så därför kollade jag in butiken och fastnade för de fina sakerna från Country & More. Skulle bli superglad om jag vann!

Therese sa...

Oj vilka otroligt fina saker.
Mjölkkannan vill jag vara med och fightas om ;)

Länkar såklart i min blogg :)

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2009/october/mjolk-och-karlek-21-oktober.html#comment

hjärtehem sa...

Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning, sååå fina vinster! Länkar..

kram åsa

Shyme sa...

Grattis till 400 000 besökare!!

Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min blogg.

Gottegrisen sa...

Fantastiskt med så många besökare!! Jag vill tävlar och har länkat!

//Linda

Anonym sa...

Gokväll!
´
Grattis till så många besökare och jag förstår varför....

Vilka finna priser man kan vinna. I like västergård och house doctors har också mkt fint.

Mvh Tina
tina.nordstrom@passagen.se

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla. En favorit är Västergården och lampan Spiral är väldigt läcker men vem är leverantör till den?

Hälsningar
Charlotte i Borlänge

Pia sa...

Er självklart med och tävlar:-) Har linket från siden www.danskeindretningsblogs.blogspot.com

Kram!

Marits vita skrin sa...

Vilka priser!!! Jag som älskar keramik från västergården.
Självklart är jag med och tävlar och länkar.

Grattis till så många besökare. Och vilken fin bok du har köpt till pyret i magen. Hur mår du nu? Har tröttheten lagt sig.

Kram kram
Marit

Anne B. sa...

Grattis till antalet besökare!

Jag har nog flera favoriter, bl.a. Maileg. :)

abackman66 at hotmail.com

Lillan sa...

vilka fina. klart jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/mugg-eller-mjolkkanna.html

mail: litenmentuff@live.com

Annah sa...

Jag är med o tävlar. Har en STOR önskan om att vinna en mjölk kanna eftersom mina prinsar älskar mjölk till varje måltid. Göra måltiden till en fest. Har länkat din blogg/tävling högst upp i min blogga. Kram annah

Romantiska Hem sa...

hejsan! Åh wow! Klart jag vill länka och vara med och tävla om dessa ljuva priser!! Kram Petra

Livets njutning sa...

Hej Mia!

Jag är med och tävlar.. Har länkat i min blogg. Du hittar det i högerspalten.

Grattis till besökarna. Jätteroligt! :)

Kram Jenny

Home By Virginia sa...

Hei på deg... :)

Grattis med så mange besøkende... :D

Jeg blir gjerne med og linker selvfølgelig på min blogg...

Ha en fin torsdag...!!! :)

Klemmer fra Malin Virginia

Anonym sa...

Gratulerar till så måmga besökare. Jag vill gärna vara med och tävla
Hej från
gunbritt.johnsson@spray.se

Karin / Livsluft sa...

Stort grattis till så många besökare! Självklart vill jag vara med och fira det:-)Jag länkar med bilden i min blogg(högerspalten)och håller tummarna för vinst av någon av de söta vinsterna.
Ha en fin fortsättning på veckan!
/Kram Karin

lolla sa...

hejsan
jag är gärna med i tävlingen....
Länkar i min blogg under kategorin tävlingar
kram lolla

sandra sa...

åh vad fina :) jag är självklart med!

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=08073755

kram sandra sandra-le@live.se

Vardagstugg sa...

Hej o grattis till alla besökare!
Fina priser, självklart är jag med! Har lånat bilden!

Annelie

Anna, livet i en skokartong sa...

vackra, vackra!!!
Självklart vill jag vara med och tävla

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-mjolkkanna-eller-karleksmugg.html

Hoppas du får en fin dag

/Anna

info@annakarlsson.se

Anna sa...

Tjoho vilka fina priser. Denna tävling vinner jag gärna ;o)Någon gång ska det väl ändå vara min tur...hoppas hoppas

Kram Anna

p.s länkar till höger i min blogg..

Glam & Damm sa...

Grattis till alla dina besök =) Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg! Ha en fin dag! // Jasmin

Maarit, sa...

Grattis till alla besök. Vill ju självklart vara med i tävlingen när priserna är så fina. Lägger in bild och länk på min blogg.

Brunetten sa...

Grattis till att din blogg har så många besökande,jätte roligt.Självklart vill jag vara med och tävla om "kärlek och mjölk".Och jag hänvisar från min egen blogg till din.Mvh Carola
www.brunetten35.blogspot.com

Pillan sa...

God dagens! Självklart är jag med och tävlar och länkar i högerspalten på min blogg. Tack för en trevlig och inspirerande blogg. Ha en trevlig dag // Pillan

Anonym sa...

hej,. vill tävla.. skulle vilja vinna kärleksmuggen.
/martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

är gärna med och tävlar, men har tyvärr ingen blogg :/ hoppas man får vara med ändå.
kram johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

aPe sa...

Hei. Første gangen jeg er innom bloggen din i dag. Så koselig! Klart jeg vil lenke deg til min blogg og kanskje også vinne så flotte priser. :-)

Anonym sa...

Hej! Jag är gärna med i denna tävling.
Jag har tyvärr ingen blogg, men min e-mail är santtu_nyberg@hotmail.com.
Jag gillar mest Västergårdens keramik.
Hoppas du har det bra!

Josefin sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla :-)

http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-mjolkkanna-eller-en-karleksmugg.html

Ida sa...

Grattis! Va roligt med så många besökare. Men jag ärinte förvånad. Du har ju en så härlig blogg.

Vill självklart ha chansen att vinna:

http://mittlilla-kaos.blogspot.com/2009/10/harlig-tavling.html

Kram

Mia sa...

Grattis till så många besökare till din vackra blogg. Jag är gärna med och tävlar om dessa vackra priser.
Länkar på framsidan av min blogg.
www.misu79.blogspot.com

Villa Humlebo sa...

Hej!
Grattis till blivande prins/prinsessa!! Och till alla dina många besökare! Men så har du ju en jättetrevlig blogg!
Jag vill gärna vara med o tävla, och hoppas på tur! =)
Länkar fr min blogg.
Kram Mia

Nelly sa...

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/october/entry-53407639.html är länken :)
Jag är med och tävlar! :)

millasv sa...

Hej,
så fina saker! Jag vill gärna vara med och tävla.
Västergården är en stor favorit. Skulle gärna ha en av varje.
Så jag hoppas på turen nu. :)

Mvh
millasv

milla_s74@hotmail.com

Fjällsnipan Sofia sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar hos dig, skulle gärna vilja ha en alldeles egen kärleksmugg.

Har länkat på min sida.
// Sofia

pillan sa...

kul ..
jag älskar tävlingar jag är med och chansar på att det blir här hos dej jag drar hem första vinsten ..
kärlek skulle jag då vilja ha .
självklart så länkar jag

- Jessica sa...

Hejsan!

Jag är så gärna med i denna tävlingen, har tidigare tävlat om denna kärleksmugg men hade tyvärr inte turen på min sida.
Därför provar jag igen, jag skulle alltså vilja vinna kärleksmuggen!

Länkat med bild i bloggen:
http://jessica-lund-tavlingar.blogspot.com/2009/10/vin-mjolkkanna-eller-karleksmugg.html

Ha en trevlig kväll! :)

Minnelita sa...

Hei. Så artig. Klart jeg vil være med i tevlingen. Krysser fingrene. Klem An-Magritt

suss sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Keramiker Monica Johansson gillar jag hos Er. Hon gör så läckra skålar!
= )

jordbærpiken sa...

Så flotte premier! Jeg vil gjerne være med i trekningen, og lenker fra bloggen min.

Ikke rart du har så mange besøkende du som har en så nydelig blogg. Ha en god kveld!

Annas Lycka sa...

Hej rara! Såklart jag vill tävla! Länkar självklart! Ha det bäst! Kram Anna

Hjärtan och linfrön (fd. Emmas väggord) sa...

Hej igen!

Jag vill så klart vara med i din tävling! Länkar från mig.

Även jag har tävling just nu, så kom gärna och var med!

Kram Emma.

Jessica sa...

Grattis till besökarna! =)
Jag är mer än gärna med och tävlar om den fina kannan och söta muggen.

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Linnéa sa...

Vill absolut vara med att tävla!

Kul att du fått så många besökare. :)

Miriam Lilliana sa...

Jeg vil også gjerne være med! Linker såklart:) Klem fra meg

Kärlek, timjan och Vita rosor! sa...

Grattis till så många besök och en mysig blogg. Klart man vill vara med och tävla. Västergården är en stor favorit hos mig. Mjölkkannan är underbar! Är ny på detta så jag hoppas att länkningen funkar...första gången för mig men inte sista.

rebecca sa...

Grattis till 400 000 besökare! :)

Jag är med och tävlar om en av dessa två fina ting såklart och jag har länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/october/2110-mugg-eller-mjolkkanna.html

Håller mina tummar. :)

Ett ögonblick av mitt liv sa...

GRATTIS till alla besökare och till det lilla knytet i magen :)

Jag vill jättegärna vara med och tävla om så vackra priser. Jag har tittat på dessa många gånger :)
Jag länkar i högerspalten hos mig.

Önskar dig en trevlig helg.
Kram Åsa

maria sa...

Nu har jag äntligen hittat din jätte fina blogg. Här kommer jag att fastna känner jag. ;)
Är jätte gärna med och tävlar om vinsten.
kram maria

Ingela la la sa...

Grattis till alla besökare! VAd kul, och vad många ;)

Jag vill gärna vara med och tävla och skulle välja en mjölkkanna om jag vann.
Här har jag länkat
http://www.ingelalala.se/?p=1928

Kram

Prillig sa...

Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning och jag länkar från min blogg.

Kram britt

Vero sa...

Wow så många tävlanden.
Även jag tänker göra ett försök och länkar på min blogg.

Grattis till så många besökare, verkligen hur många som helst. =)

Ha en fin helg!

Krydda Livet sa...

Du har ju en underbar blogg som man inte kan missa så självklart är vi många som följer den. Bland annat jag :) Och jag vill ju självklart också delta i denna fina tävling. Länkar från min blogg.

Kram Josefin

Härligheter enligt Erika sa...

Fantastiska besökarsiffror Mia! Grattis!

Jag länkar i min högerspalt och hoppas på tur!
Kramar Erika

PS Jag har en recept och matlagningsblogg också -Erikas kök. Kan jag delta en gång till med den??? Vill ju så förfärligt gärna vinna...;)

Nattmia sa...

Oj.. Här var det många som ville vinna.. Men gör man inte ett försök så har man ju ingen chans att vinna.. Så jag gör ett försök och länkar så klart från min blogg..

Njut av fredagen och helgen..

Kram
Mia

Linda sa...

Jag vill jättegärna vara med!

Länkar här:
http://lindaskrypin.blogg.se/2009/october/vinn-karlek-och-mjolk.html

Camilla E Lindström sa...

Grattis till en rolig och fin blogg. Jag vill givetvis vara med och tävla på dessa åtråvärda priser.

Min blogg: emring.blogspot.com

Lilith sa...

Grattis till så många besökare! :) Oj så många som vill vara med i din utlottning! Vill naturligtvis också vara med och tävla, länkar från min sida! :)
Trevlig helg!

Linruz sa...

Ojoj många som vill vara med.
Men jag chansar väl och hoppas att turen fallen på mig.
Länkar så klart i min blogg under fliken tävlingar.
Kram Lina

Annika sa...

Hejsan!
Självklart med i din fina tävling. Har ingen egen blogg men tipsar några vänner om det är ok.
Kram Annika
aaforsberg@hotmail.com

Jannicke sa...

Så flott premie,
og grattis med høyt besøkstall!!!

Klart jeg blir med ;o)

Jeg har linket konkurransen under arkivet mitt ;o)

Blir snart konkurranse hos meg også ;o)

Klem J.

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej!
Grattis till alla besökare under din tid i bloggvärlden.
Grattis även till din bebis i magen.
Jag vill sjävlfallet vara med och tävla om dessa vackra ting.
Länkar i min vänster spalt.
Ha det gott!

s.m.i.l.e sa...

Hej! Länkar, håller tummarna och önskar dig trevlig helg!

Sjabbig men chic sa...

Jag gratulerar dig så in i Norden. Och så vill jag ju såklart vara med och tävla. Länkar med bild från min blogg.

Kram Lisa

Stjärnor & Champagne sa...

Stort grattis till dig till alla dina besökare, det är du verkligen värd vännen...
Jag är självklart med och länkar och hoppas på tur...

Kram kram Anne

MM sa...

Hej Mia, grattis till alla besök OCH till lilla pyret i magen!!!
Jag brukar kika in hos dig, men har nog inte kommenterat någt än...sorry!
Självklart vill jag vara med o tävla hos dig, och länkar 'hemma' hos mig!
Ha en bra helg, kramar,
Malin

Anonym sa...

Jag vill oxå tävla! Favoriten i butiken är just Västergården:)
mvh helena

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen. De är så fina....Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

erika sa...

jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

hjem hos linda sa...

Klart jeg vil være med på å vinne sååå flotte gevinster....Ha en flott fredagskveld..Klæm

märta sa...

Ett stort grattis till alla dina besökare!
Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar också!
Märta

TEFROSSA sa...

Grattis! Det var imponerande många läsare!

Jag vill gärna tävla och lägger in länk i min blogg.

Kram,
Lena

Vita små hjärtan sa...

Men så fint!!! Visst vill man vara med!!!!
Kram Agnetha

Syster Yster sa...

Grattis till så många besökare, inte så konstigt med en så mysig blogg. Jag vill naturligtvis vara med och tävla och jag länkar med bild.

Kram
Anette

Susanne sa...

Hej..Självklart måste jag försöka var med i din Utlottning..Länkar hos mig..Undrar om jag varit här innan? Nej jag får nog kika en stund..Susanne

Filippas vita sa...

Oj, vad många som är med och tävlar! Inte så konstigt egentligen med så fina priser och så fin blogg.

Jag länkar från mig och håller tummarna!

alexandra sa...

Jissus vad många tävlande. Jag vill självklart inte vara sämre då jag blev helt förälskad i den vita mjölkkannan. kärlek vid först ögonkast. jag håller tummarna till den 21:e nu. ;D

Frida sa...

Grattis till dina många besökare! Klart jag vill vara med i din fina tävling och jag länkar så klart,
Kram Frida

Älskade pion sa...

Åhh vilka vackra saker,vill ha. ;)Jag vill naturligtvis vara med i din fina utlottning,länkar också.Jättefin blogg. :)Kramar Ulrika

Lotta sa...

De är såååå fina. Är gärna med i utlottningen av dem. Länkar med bilden från min blogg.
Kram,
Lotta

Uttan sa...

Så många besökare!Grattis!
Klart jag vill vara med och tävla om så fina priser.
Jag har länkat i högerspalten på min Blogg.
Kram!

Eva Om Alt sa...

oj, d var mange besøkende. har linket og vil gjerne være med!

evA

Hildas Hus sa...

Grattis till alla besökare! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg!

Kram, C

Therese F sa...

Grattis till ala besökar!!!
Jag vill gärna vara med. Länkar på min blogg i högerspalten.
http://tessalonikes.blogspot.com/

Villa Hemmet sa...

Hejhallå!

Klart att man vill tävla - speciellt med sååå finfina priser!!!

kram på dig

ps länkar givetvis :)

Popprinsessan sa...

Grattis till det stora antalet läsare!

Jag är jättegärna med och tävlar och har länkat från min högerkant, hoppas att det är ok.

Kram!

Anna sa...

Hej! Grattis till så många besök! vill gärna vara med och tävla om den fina vinsten och jag länkar också.
Ha en bra dag! /Anna

Mia sa...

Stort grattis till så många besökare, vad roligt! Bloggvärlden är allt en mysig värld. :)

Jag är gärna med och tävlar, länkar självklart hos mig.

Kram kram
Mia

Tekri sa...

yes yes yeees...är med!!! Lånar bild och länkar natürlich!!!

ha de gott!

Kicki sa...

Hejsan
Tack för en underbart mysig blogg....och det är klart att jag vill vara med och tävla!
Jag länkar på min sida.
Kicki

Therese sa...

Självklaat kan man inte missa denna fina tävling så jag länkar från mig och hoppas att din besöks räknare tickar vidare i rask takt.
Kram Therese

Pernilla sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/10/karlek-och-mjolk-2110.html

Anonym sa...

åh villket pris, det vill jag inte missa.
väldigt svårt att välja en favorit,men jag måste väl=) så då får det bli maileg.
Mikaela
neosfar@hotmail.com

Sanna sa...

Grattis till alla besökare.
Vill gärna vara med och tävla, och har länkat från min blogg.

Sanna

meg sa...

Hei

Grattis med et flott antall besøk, ikke rart forresten for bloggen din er skikkelig nydelig og inspirerende.

Jeg vil gjerne være med i trekningen din ;o)

Har linket til bloggen din.

Ha en nydelig uke.

Klem

Linda sa...

vill gärna vara med och tävla och länkar i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se

Hoppas på tur:)
Linda

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, åå vilka fina vinster, gillar allt från Vestergården och har lite grejer därifrån. Jag länkar med bild förståss och hoppas på tur.
Stort grattis ntill din fina blogg oxå.
Kram på dig/Ingela.

kerstin sa...

Underbara priser!
Gillar västergården.

Kerstin

Countryliving sa...

Vill absolut vara med och tävla. Grattis till de många besöken. Länkar självklart!
Petra

Marita sa...

Jag vill så gärna vara med och tävla. Länkar hit i bloggen min.
~Marita~

Nordingården sa...

Shit!!! Hur kunde jag missa detta, kannan som jag suktat efter så länge, klart man vill vinna den, jag vill ju köpa den!!! Joho, länk fixas til din underbara blogg!!!! Mari.

Anna sa...

Hej!
Vill gärna vara med o tävla om de supergulliga priserna!! Så kul att jag hittade till din fina blogg också!

Länkar från min blogg.
Mvh/Anna

Hemma hos Linda sa...

Hejsan!

Ett stort GRATTIS till det stora antalet besökare, kul!

Jag är jätte gärna med i din utlottning, vill ju inte missa en chans till dessa fina vinster. Länkar självklart från min blogg!

Ha det bäst! Kram Linda

Hjärtat Mitt sa...

Så roligt med så många besök :)
Grattis till det.
Jag vill gärna vara med i din tävling och jag länkar.
Ha en bra dag!
Kram Mari

Hemmets ljuva stunder sa...

Hej
Vad härligt med så mycket besökare!
Och vad trevligt att hitta hit!
Och jag skulle hemst gärna vara med och tävla om dess underbara kannor! jag har länkat på min blogg!

Kranm Lisa

Sanna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. har länkat på min blogg..

mkt fin sida du har :)

Erika sa...

Oj vilken fin tävling. Klart man vill vara med =) Jag länkar
Kram

Anonym sa...

Fina saker.
Gillade handmade by M.

annalena@gmail.com

frøken olsens drømmer sa...

Gratulere så mye håper det er ok at jeg også blir med på konkurransen selv om jeg er fra norge ;))
Jeg driver også butikk.så kom gjerne på besøk på bloggen min ;))
Kjempe flotte premier !!!
klem :))

frøken olsens drømmer sa...

Glemte og si at jeg linker med bilde og jeg legger deg odså til i min blogg liste ;))

farfars stuga sa...

Grattis till alla besökare och självklart vill jag vara med och tävla. Muggen skulle gärna få bo i mitt hus.
Länkat såklart.
Cia

Malin sa...

Grattis med mange lesere!
Jeg er en av dem:)

jeg vil gjerne vinne, og linker til deg også:)

ha en deilig onsdag:)

God klem Malin

Hemmalycka sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och prova lyckan. Länkar givetvis.
Kram Åsa

Tina sa...

Grattis med utrolig mange besøk, ikke så rart, flott blogg du har! Ønsker gjerne bli med i trekningen og håper på vinnerlykke!
Klæm Tina

Nyanser av vitt sa...

Åh vilka fina priser. Jag länkar hos mig och hoppas på vinst .
Grattis till den enorma mängden besökare.
Kram Agneta

Kafe sa...

Jag såg precis en så'n mjölkkanna i en annan blogg och blev förälskad, så det är klart att jag vill vara med och tävla! Jag har länkat i min blogg, i vänsterspalten.

Designe sa...

Åh hjälp va många deltagare! KUL!:) Jag vill jättegärna va med och vinna så fina keramiksaker, är så förtjust i kannan! Jag lägger en bild med länk hos mig! Kram :)

Tanja sa...

Hittade just hit och vill gärna vara med i din tävling.
Länkar i högerspalten i min blogg.

:)

Sofie sa...

Jag vill också vara med och tävla, så underbara vinster! Har länkat till tävlingen på min blogg! Kram, Sofie

annette sa...

Oj, vad många kommentarer! Vilken fin blogg du har.
Västergård är min favoritleverantör! Har tyvärr ingen egen blogg, ännu :-)
Många hälsningar
Annette
janneoannette@hotmail.com

Vit Romantik sa...

Grattis till 400 000!! Jag är gärna med och tävlar!! Har länkat också såklart!!
kram

Wibbe sa...

Grattis till alla besökare. Vilka fina saker man kan vinna. Hoppas på tur-

Maria sa...

Oj gratulerer med de 400 000 :)

Jeg vil gjeeeeerne vinne! Har lenge ønsket meg de der, hehe.
Så flott premie, og jeg ser det er mange som vil vinne her.

Men jeg prøver likevel, og linker til deg.

Klemmer Maria fra Idekroken

Vi bor på landet sa...

Grattis till så många besök på din fina blogg!
Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar oxå!
/Lisa

Anonym sa...

Fantastisk siffra-400000 besök
Hoppas att det blir 400000 ytterligare för du har en bra och rolig blogg.
Vilken leverantör jag gillar mest är fruktansvärt svårt att välja men om jag måste är det Mailteg
Hälsar
Lena
lena.idbrant@telia.com

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Grattis till så många besök! :)

Klart jag vill vara med och tävla, jättefin vinst :)

Jag länkar!

Kram Susanne

FinaElina sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla. underbara kärl. Jag skulle helst vilja ha Kärlek om jag vinner, men det är för att jag nästan aldrig dricker mjölk..annars hade jag aldrig kunnat bestämma mig om vilken.

Har länkat här:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/october/mjolk-eller-karlek.html

Tack för en underbar blogg!

Lykkeliten sa...

Jeg vil også være med!

Gratulerer med så mange besøk.

Hwita Villan sa...

Nu äntligen lyckas jag länka! För det är klart att jag vill vara med och tävla om dina underbara vinster!

Kram M

Domus Dulcis Domus sa...

Första gången jag tittar in hos dig. Självklart missar man inte en tävling. Länkar på min blogg gör jag också. Nu ska jag kika vidare här hos dig. Ha det så gott.

Det ljuva livet i stan sa...

Hej,

Det klart man vill vara med och tävla när man kan vinna så fina priser!

O grattis till så många besök, har fortfarande inte fått igång en räknare, så jag har verkligen ingen koll!!

Jag länkar till dig.

Vi hörs! Kram Frida

Monica sa...

Hej,
fortsatt lycka till med din blogg!
Jag är gärna med och provar lyckan!
Hälsningar Monica, blogg betongkrukan

Ullis sa...

Härlig blog du har!
Självklart vill jag vara med och tävla.

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Naturligtvis vill jag också vara med. Länkar till sidan!
Ha en bra helg!
Carin

camilla sa...

Såklart jag vill vara med och tävla om dessa fina grejer. Brukar aldrig vinna men nån gång ska man väl ha tur!
Länkar

Helena sa...

Hej,
Jag vill gärna vara med och tävla om dessa underbara vinster. Min favoritleverantör är just Västergårdens vita stengods. Hur fina som helst! Ha det gott.
Hälsn Helena
helena64.larsson@telia.com

plingan sa...

Såklart vill jag vara med. Länkat på min blogg och håller tummarna :)

Kram och trevlig fredag!

anita L sa...

jag tycker västergårdens vita stengods gör riktigt snygga grejor, å så kan man vinna dessa hos dig, wow nu håller jag bara tummarna
miros79[at]hotmail.com

Jeanette Djärv sa...

Hej!
Jag vill vara med å tävla om de underbara priserna!
Har länkat från min hörna =)
Håller tummarna!
Kram

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 237   Nyare› Senaste»