fredag 16 oktober 2009

Solitude



Min mans bästa fotofilm om ni frågar mig.. Se fler här.

7 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Wow wow wow!!!
Kan inte säga annat! Vilket coolt avslut med svanen som försvann bakom klippan!
Musiken är alldeles underbar, man drömmer sig bort när man ser på det här klippet.

Har liknande utsikt från mitt fönster just nu, med stenar, svanar och vass. Lovely!

Önskar dig och mannen en toppenfin helg! Hoppas lilla knyttet mår bra och du med :)

Kram Ann-Christine

Wilma sa...

Vad rofyllt och vackert!
Älskar fokusflyttningarna bland stråna i början och färgskalan på hela filmen.

// Petra

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Oj vilken skärpa! Mna kanske skulle byta up sig ett snäpp med kameran så man fick film funktionen:) Ha en fin fredag Kram Mia

StrandviksVillan sa...

Jag igen!
Hälsning till Martin: du e sååå braaaa!!
Älskar alla filmerna!

Annas skattkammare sa...

Så fin!! Vad han kan din man!
ha en skön helg!
Kram /Anna

Lilith sa...

Nu är jag verkligen djupt imponerad! Vilken film!!!! Din man har verkligen varit skicklig här, såna stämningsfulla bilder med härligt ljus och musiken som passar så otroligt bra till bilderna! En riktig tiopoängare! Måste ta och kolla hans andra filmer... :)

Fotograf Martin Wallgren sa...

Hej hej, tack allihopa för alla värmande kommentarer om min film!! :)
Och tack min älskling för inlägget!
Ha en riktigt trevlig helg..
Mvh Martin