tisdag 6 oktober 2009

Örten som andas kärlek


Bild: Mia

Favoriten just nu! Och nu är den ännu sprakande röd än på bilden som togs i förra veckan. Ett stort plus att den håller så vansinnigt länge som snitt i vas. Kärleksörten!

Riktig tv-kväll men jag och maken (och pyret) är bortbjudna i kväll så dvdspelaren kommer gå för fullt hemma och spelar in;


Säsongsstarterna av

Äntligen hemma i TV4 kl 20,

Kattis & Co i TV4+ kl 21,
Desperate housewifes i kanal 5 kl 21 och
Sisters & Brothers i kanal 5 kl 22.25


10 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Ha en trevlig kväll :-)

Kram Lina

♥ Affi ♥ sa...

Tack för tv-tipsen! Kattis & co vill jag gärna se.
Kram

ღ Fyra årstider sa...

Underbara Mia..har så lite tid, men jag ska nog skicka dig ett mail snart. Saknar våra små mail samtal. Hoppas allt är bra.
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Kärleksörten är en underbara höst blomma att ta in i vas. Ja här blir det att se på Desperate housewifes ikväll.

I min skärm ser det ut så att din vänstra spalt har förflyttat sig mellan den högra spalten och inläggs spalten... tidigare har du inte haft den så men kanske du har flyttat den med avsikt?

Ha en bra kväll!!

Cattis sa...

Kärleksörten är en fin blomma som står länge, sånt tycker jag om....

Ja nu drar TV-programen igång igen, mysigt...

Ha det så bra!
Kjamis Cattis

♥ Mittvitahus ♥ sa...

fin:) Japp i kväll är det de desperata som gäller:) Ha det fint kram på dig Mia

Stjärnor & Champagne sa...

Uscj ja nu är det mycket på tv, hinner inte så mycket annat på kvällarna hihi...Måste läsa Läckbergs sista.

Kram på dig/ A

Mamma C sa...

Visst är det en underbart vacker och hållbar blomma. Jag spelar in de två sistnämnda programmen. Ha en bra kväll.
Kram Mamma C

Sand mellan tårna sa...

Rara Mia.

Jag kommer inte att sluta, jag måste bara bli anonymare ... så sand mellan tårna kommer nog att sluta, men jag börjar om.... du kommer att bli inbjuden, detta problem hade jag redan i somras, då startade jag ju en ny blogg, (som du fick läsa)emn jag tog inte tag i det, bet ihop och gick tillbaka till smt.

Nu ska jag byta.... det är iallafall det pausen är till för, att fundera över bytet en gång för alla.

Hursomhelst är du på min lista över läsare.

Så vi ses..... vart det än blir!

Kram L

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag hann också ta in ett par kvistar kärleksört innan snön föll igår.
Förra året stod de sig ända till jul:)

Susanne