onsdag 7 oktober 2009

Bonde söker fru



Bilder med tillstånd från TV4. Överst foto: Daniel Ohlsson.
Bild nederst foto: Marcus Loddby.


Ikväll börjar säsongsstarten av det folkkära Bonde söker fru. Det har ändå blivit en del kärlekar i programmets historia och nu är det dags att öppna upp för nya relationer. Som vanligt är Linda Isacsson programledare för de 13 avsnitten.

TV4, kl. 20.

Glöm för all del inte heller Grey's Anatomy vars spännande säsongstart jag glömde tipsa om förra veckan. Avsnitt nr 2 i kanal 5 kl 21.

6 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Halloj!
Jag är så förtjust i "täcket" i din bild överst på bloggen. Var har du hittat den?
Kram

Skatan sa...

Ha! Ja det har sin charm det där programmet... :)

Ha en fin kväll!

Anna

Mamma C sa...

Ska man väl se, och Gray´s missar jag inte.
Kram Mamma C

mitt skärgårdsliv sa...

Så mycket program som börjat på tv nu så man vet inte hur man ska hinna med allt om kvällarna ;)

jo jag mena inte att det såg konstigt ut men hade inte stött på det tidigare så jag tyckte det var bäst att fråga :)

Ha en riktigt bra kväll!!

Dona blogg sa...

Japp, lillkillen och jag ska snart mysa och kolla bönderna. Han spanar traktorer ;)

Amanda sa...

oh i love bonde söker fru =) tror att de är för att jag bor på landet hihi
fin blogg du har =D