måndag 28 september 2009

Tack..


Bild: Mia

..kära svärmor för tillskott med hallon och för hjälpen med att sätta hallonen i jord! Jag som gravid kan ju inte bära eller jobba för mycket som ni vet men fick god hjälp! Eller hjälp förresten, jag fick inte göra ett smack, stod bara och såg ohjälpsam ut :-D Men fint blev det så det ska bli spännande att skörda egna hallon nästa höst! Hur det såg ut tidigare ser ni här och omvandling del 1 finner ni här.

Ni missar väl inte att buda på den fina madonnan på Tradera? Se länk i högerkanten.

11 kommentarer:

Sari sa...

Mmmmmm...! Hallon! Jag älskar hallon!
Har några buskar i trädgården och det är SÅ gott att kunna gå och plocka på somrarna!
Vad gulligt av svärmor!
Ha det så bra! /Sari

color my thoughts sa...

Hej, vilken trevlig blogg du har.
Ja vilken tur att det finns små vardagsänglar som hjälper oss ibland.Hihi. Milla:D

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Hallon är så gott! Vi har lite buskar vid gaveln.
Se upp bara. Rotskotten sprider sig hejdlöst, så sätt gärna ner lite avgränsning runt om under jord för att hindra skotten för att titta upp i hela rabatten:)

Susanne

Stinas butik sa...

Ja tack Mia, roligt att få göra det, hoppas det blir hallon också.
Kram

VITA NYANSER sa...

Åh, ser att du söker en junosäng, hoppas du får tag på en, de är SÅ fina! Vilken superfin myskvällsbild du har här nedan med kuddar och täcke!

Kram L-L

lottens vita och gröna sa...

ohhhhh mia, du är med barn, guuuuuuuu grattis så roligt!!!!
här äts det hallon och björnbär i lass, älskar det!

varmkram lotten

Sjabbig men chic sa...

Men du! Om jag inte har sagt det så säger jag det nu. Jättestort grattis till dig!!

Kram Lisa

kaos i ett vitt hus sa...

klart du får!! ;)
tyckte det var jättekul att ni kom förbi! roligt att ni gillade det ni såg! och fler varor är på väg in.. :) blev tok-sugen på att sälja pernittengryns saker då jag gick in på ellis.. tänkte på dem i somras men då funkade inte deras sida och det föll bort ur huvet men om det är ok med er så kanske jag kollar in dem??men du måste säga till om det inte känns ok!!??
kram! ninna

Kronblad och Lantliv/Jea sa...

men wow, jag har visst inte hängt med riktigt! GRATTIS!!!
Ha en härlig dag idag!
Kram Jea

Annas skattkammare sa...

vilken snäll svärmor! =) Härligt med hallon!
Kram /Anna

mali-mo sa...

Hallon...hmmm, hva kan det være da? Er det bjørnebær kanskje? Eller bringebær?

Ønsker deg en fin uke og takker deg så masse for omtenksomme hilsener. Klem fra meg ;)