lördag 12 september 2009

Sallad


Bild: Mia

Nej, det blev ju ingen Sthlmsresa men väl en Strömstadsresa till mamma och pappa istället för Formex när bilen väl var fixad (halvt om halvt, den mår inte helt bra ännu). Jag hade velat in på Bruka i Sthlm när vi skulle åkt upp men det blev ju inte så. Men i Strömstad har det öppnat en ny butik som heter Västerläge och ligger på Östra Klevgatan (utan hemsida tyvärr). Gillar ni vitt så måste ni besöka den nån gång - helt underbar och full av Himla, Bruka, Nyblom och massa andra märken jag törs garantera er att ni gillar! Bra priser också jämförelsevis så jag köpte denna salladsskål från Bruka som jag tror att jag annars hade fått gett uppskattningsvis en hundralapp till för inne i Gbg city. Bra skål när man är många och fin att servera pastasallad eller vanlig sallad i. Efter att ha åkt hem skickade jag bud med mamma att handla en till fast med en annan text, vilken får ni se när mina föräldrar varit här i veckan ;-)

10 kommentarer:

Christina - Lantmusen sa...

Fin skål och säkert användbar också! Blir spännande att få se vad det står på den andra du beställt. Ha en bra helg!

Ingela la la sa...

Vilken fin! Såna där skulle jag vilja ha. Jag kanske får ge mig ut i lite såna affärer någon gång då.. ;)

Stor kram till dig.

Emmas väggord sa...

Hej Mia! Fin skål, sådana är alltid användbara!

Även jag har fyndat idag, fast på loppis. Jag är alldeles lycklig! Tänk att vackra saker kan påverka en så mycket ;)

Trevlig kväll!

Bralliz sa...

Söt skål...

Kaaam Alice ♥♥♥

Annas Lycka sa...

Fin skål och roligt att ni kom iväg. Kanske skulle åka till Ströstad under hösten.....Kram från mig,Anna

Jannicke sa...

Elsker den skålen,
har helt make selv ;o)

Klem J.

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, det visste jeg ikke! Takk for tips! Den butikken må jeg innom neste gang jeg er der!

Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg skål. Skulle behöva fylla på i skåpet med några bra skålar. Får hålla utkik efter en sådan du hittade.


Ha det bra!
Kram Ullis

Fyra årstider ღ My Lovely Four Seasons sa...

Jätte fin skål Mia..snygg form. Gillar bruka massor. Nu ska jag kolla in dina tradera auktioner.
Kram Lotta

Nyanser av vitt sa...

Jättefin skål. Jag gillar också Bruka...
Spännande att se vad du skickat din mamma att köpa. Ha en fin söndag.
Kram Agneta