måndag 10 augusti 2009

Vinn Ernst gårdshus



Bilder med tillåtelse från TV4/Hemmakanalen.se. Foto: Christer Pöhner.

I höst lanseras Ernst Kirchsteigers gårdshus i samarbete med maxit. Gårdshuset är lika stort som en friggebod och byggt i sten. Ernst har tagit inspirationen från gårdshusen i Stockholms innerstad, Österlen och den toscanska landsbygden som möter funkis. Snyggt, inte sant? Påminner en smula om vårt eget boende tycker jag.

Hemmakanalen lottar nu ut ett gårdshus i samarbete med maxit. Snacka om generöst! Tänk om jag skulle prova lyckan och smälla upp huset i min lilla miniträdgård, det vore väl nåt för en liten Ellis Corner-butik? :-D Kommer ni och handlar då? *fniss* Vill du vinna Ernst gårdshus tävlar du
här!

9 kommentarer:

mi-rachel sa...

og så fint!
jeg skulle gjerne hatt et sånt!!

Jessica sa...

Åh vad fint, har helt missat Ernst denna sommaren! Klart jag hade kommit och handlat om du hade en sådan fin butik mitt på minitomten ;-)

Kram Jessica

Mamma C sa...

Vem skulle inte vilja ha ett sådant litet gårdshus på sin tomt.
Kram mamma C

Jessica sa...

Du, tänkte höra om du orkar att beskriva hur man göra en sådan fin header med bilder i..Om det inte är allt för jobbigt för dig hade jag varit mycket tacksam, är så himla trött på min blogg just nu ;-)


Kram Jessica

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart jag kommer o handlar då! Jag arbetar ju i Torslanda så jag har nära... :)

Kram Marie

Signe 1 sa...

Tänk den som hade ett sånt där hus *lycka*. Men men, man kan ju alltid drömma;-) kram Sofia

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh jag kommer, lovar...Tack snälla Mia för alla fina ord du har skrivit. Jag har inte haft någon kommentarslust. Nu har jag missat massor hos dig. Åhh vad mycket fint. Jag vill också ha plåtlådorna som du har som förvaring. Dom är sååå fina. Nu hoppas jag att jag får tid och lust att blogga igen.
Ha det gott vännen...

Kramkram Anne

H A N N A S - F O R M sa...

Hej vännen!

Vad kul...paketinslagningskurs..låter ju väldigt spännande!!!! Blev det några havsbilder för din del???? Jag hade jättesvårt i början men sen började jag leka lite med att ta med lite avförgrunden vilket gjorde bilden mer intressant...ska visa på bloggen i morgon.

Hoppas att allt är bra med dig annars...och att din fina webbutik går bra!

Hej så länge!

KRAM
Hanna

Mitt og Mine sa...

å jada...kommer selvsagt å handler da!! Utrolig fint!