torsdag 13 augusti 2009

Vad har jag gjort..


Bild: Mia

..för att förtjäna dessa rara tjejers uppmärksamhet? Det förstår jag inte men jag blir både rörd, varm i hjärtat och själaglad! Det var inte länge sen jag fick en present från söta Lotta och igår fick jag ett smycke från min kära bloggvän i öster, Lina, som jag även träffat irl nu i sommar. En rar och söt tjej som skriver jättehärligt i sin blogg. Tusen tack för ett vanvettigt fint smycke som jag fick bara sådär, utan nån speciell orsak. Vill du ha ett själv tror jag nog Lina mer än gärna gör ett åt dig, hon har nämligen gjort det själv!

17 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fint det var och så gulligt gjort.
Kram Mamma C

Mamma C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helan sa...

Heeij.. ja, jag säger då bara wow.. jättefint smycke å jättefin vän som skickat dej det. Rörd i hjärtat är precis vad man skulle bli av ett sånt.
Gör hon såna å säljer, kanske?
Kram på dej. Helén.

Stämningsfullt sa...

Hej!
Oj så fint! Vad gulligt av henne :)
Kram!

Smått och gott hos Lina sa...

Tack sötis! Du tänker alltid på andra och hjälper till och är så snäll. Det är ju bara för att du är den du är!

Kramar Lina

Jessica sa...

Vilka fina presenter du fått :-) Klart du har förtjänat dem!

Längtar efter både ikea katalog och jul, fick många fina tips som jag skall hålla utkik efter :-)


Jag tackar och bockar allra ödmjukast för erbjudandet om att göra en header med bilder till mig och återkommer mer än gärna när jag har några bilder :-)

Kram Jessica

Jessica sa...

Vilka fina presenter du fått :-) Klart du har förtjänat dem!

Längtar efter både ikea katalog och jul, fick många fina tips som jag skall hålla utkik efter :-)


Jag tackar och bockar allra ödmjukast för erbjudandet om att göra en header med bilder till mig och återkommer mer än gärna när jag har några bilder :-)

Kram Jessica

mammigranten sa...

Åh så fint!

Annas Lycka sa...

VAd roligt!!! Så himla roligt att få nya härliga vänner. Livet är alldeles för kort för att inte få och ge uppskattning. Klart du förtjänat dessa gåvor!!! Kram på dig Anna

mitt skärgårdsliv sa...

Så fin present du fått av din vän! Härligt! Ha en bra kväll!!

Signe 1 sa...

Oj vad gulligt gjort och vad fiint det var:-) Kramen Sofia

Jannicke sa...

Et nydelig smykke ;o)

Klem J.

Ingela la la sa...

Ja men du har väl bara varit dig själv ;)
Verkligen jättefint!

Stinas butik sa...

Så fint det var,det är du väl värd!!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Men hallå vännen, du är ju jättego...Du har verkligen brytt dig om mig nu när jag mår dåligt. Sträck på dig...

Kram till dig/ Anne

Mamma Millan sa...

fina vänner du har!!Fint smycke!

tack för färgtipset...det ska minsan prövas på!!!
Go Kväll!!

~~♥ Kramelikram Millan♥~~

alegni sa...

så vackert smycke du fått!