lördag 22 augusti 2009

Tävla om självhäftande dekorer


Minns ni mitt pyssel med Alfort & Cronholms snygga Alkor kontaktplast på diverse ting? Nu lottar jag i samarbete med just Alfort & Cronholm ut en valfri väggdekor från varumärket Home Decor Line till en lycklig vinnare. Home Decor Line erbjuder självhäftande dekorer för väggar, fönster, kakel och porslin.

För att tävla länkar du med blogg till tävlingen (låna gärna tävlingsbilden) och du som inte har blogg går in på sidan och väljer den väggdekor du skulle välja om du vinner. Tävlingen avslutas den 5 september kl 11:00 och vinnaren meddelas per mail samt presenteras här på bloggen. Lycka till! TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.


86 kommentarer:

Eddan sa...

Hej!

Vilken fin tävling :-)! Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min blogg!

Trevlig fortsättning på helgen!

Kram från Anette

Sol sa...

Hei hei. dette vil jeg jo gjerne være med på. det virker spennende ;-} Skal legge ut en link på siden min.Ønsker deg en god dag. Klem.

evamar - tävlingsblogg sa...

Tack för tipset för såklart vill jag vara med och länka i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/august/vaggdekor-5-september.html

Många fina att välja mellan så jag är glad att jag har blogg och slipper fundera vilken jag vill ha just nu. Hade tänkt hinna med en del annat idag nämligen...

Verra sa...

Hej!! =)Jaaag vill vara med! =)
Är precis ute efter väggord. Så jag länkar från mig.
Kram Verra

Vardagstugg sa...

Jag är också med och tävlar, har länkat från min blogg!

Fortsatt trevlig helg!

Annelie

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilket fint pris! Jag är gärna med och länkar som vanligt i högerspalten hos mig...

Ha en fortsatt fin lördag! Kram Marie

Wilda Stenlyckan sa...

Hej Mia!
Vilken fin vinst!
Vill gärna vara med och tävla! :-)
Länkar på min blogg och håller mina tummar hårt!
Kram Sara

Jag-Helt Enkelt sa...

Vem vill inte ha chansen att vinna det här?

Har länkat i min blogg:
http://jag-heltenkelt.blogspot.com/2009/08/vinn-ett-vaggorg.html

håller nu tummar och tår.

Kram

Syster Yster sa...

Hej!
Jag är med och tävlar, har inget väggord ännu men har planerat för detta.. Jag länkar med bild.

Anette

evamar - tävlingsblogg sa...

Sådärja. Nu har du en ny bild hos mig också!

evamar - tävlingsblogg sa...

Sådärja. Nu har du en ny bild hos mig också!

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej..bara jag igen.
Nu har jag bytt ut bilden... ;)
Kram Marie

Sandra sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med och tävla om dessa fantastiska dekorer! Jag har tyvärr ingen blogg men skulle vilja vinna dekoren "Magnolia
Art.nr. 298348". En superfin inflyttningspresent till min syster och hennes pojkvän som nyss har skaffat en lägenhet!

Du når mig på Gloss@live.se :)

Gabbies sa...

Åh jag älskar ju väggdekorer så denna tävling är som gjord för mig! Har länkat från min tävlingsblogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/vaggdekor.html

Lillan sa...

oj så mycket snyggt att välja på. hoppas på vinnst! har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/vaggdekor.html

Annas Lycka sa...

Jag vill gärna vinna öööö tävla menar jag :) Länkar såklart min vän.Kram Anna

Amanda sa...

Underbar tävling! jag vill absolut vara med! ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-vaggdekor.html

Jag har förälskat mig i den fina med persikogrenar!
Hoppas på tur! ♥

Julia sa...

jag är gärna med och tävlar:) har länkat här: http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/vaggdekor.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat till dig till höger i min blogg under "roliga tävlingar".

Cicci sa...

Jag har ingen blogg så..
..jag hade valt "Ramage" - den hade gjort dig kungligt bra på vårt sovrums mörkröda väggar!
/Cicci - trasselsudden_[at]hotmail.com

alex sa...

jag skulle vilja vinna:
Bokstäver
Art.nr. 298337¨

(jag har dock ingen blogg) så om jag vinner kontakta mig till min mejl som är alex_aaa1212@hotmail.com

sarah sa...

jag vill vara med. jag gillar bokstäverna mest. Med de kan man göra lite vad man vill t.ex. skriva sitt namn!

mejl: zarah124@yahoo.se

Ullis/Leva på landet sa...

Vill gärna vara med i tävlingen. Har länkat från min blogg också.

Kramar Ullis

Annas tävlingsblogg sa...

Jag gillar verkligen Persikogrenar så den skulle jag vilja vinna.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/sjalvhaftande-dekor.html

info@annakarlsson.se

Lena N sa...

Hej
Skulle gärna vilja vinna Gerbera!

Trevlig lördagkväll.

Lena

Ceci sa...

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min blogg.

Nettan sa...

Kul tävling, är gärna med & självklart länkar jag =)

Kram Nettan

Siri sa...

Fin och inspirerande blogg du har!
Vill gärna vinna och länkar självklart!

Emmas väggord sa...

Jag vill gärna vara med och länkar till dig på min blogg!

Kram Emma

Pernilla sa...

Vilken fin vinst! Jag är med, och har länkat på min blogg!

Sussi's dreamzone sa...

Tack för besöket hos mig :)

Jag vill gärna vara med och tävla och självklart så länkar jag.
Om jag skulle vinna så väljer jag "Fjärilar och blommor" Art.nr. 298328.

Ha en trevlig helg!

/Sussi

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med i din fina utlottning!

Länkar i högerspalten på min blogg!
Mvh Anna

Carolina sa...

Vilken kul tävling!
Jag skulle vilja vinna:
Fjärilar och blommor
Art.nr. 298328

Har länkat här:
http://carolina1979.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-hos-hem-och-lycka-59-09.html

Erika sa...

jAG HAR länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Annas skattkammare sa...

Hej! Är gärna med och tävlar!
Kram /Anna

me and alice sa...

Hej Mia!
Oj vilken fin tävling!
Den måste jag vara med i! Alice skulle älska just körsbärsblommorna!
Kram Susanne
ps. länkar såklart!

me and alice sa...

Hej igen! Det går inte att kopiera bilden! Hur ska jag göra?
Kram Susanne

Bralliz sa...

Hej Mia! Åååå, vilken underbar dekal med körsbärsträdet! Skulle passa på mitt rum :)
Är det okej att jag länkar med en annan bild för jag kan inte kopiera tävlings bilden?
Ha det bäst!
Kraaaaaam Alice ♥♥♥

Anonym sa...

Vill vara med och tävla.
Om jag hade turen och vann skulle jag vilja ha "Blomma foto
Art.nr. 298715"

Kram Johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Hej!
klart att man vill vara med och tävla!
Länkar i högerspalten.
Kram!

Jossan sa...

Hej!
Klart man vill vara med.
Har länkat här:
http://lillisensmamma.blogspot.com/2009/08/tavlar-igen.html

suss sa...

Oj då, här var det minsann inte lätt att bestämma sig..... men till slut fastnade jag för Magnolia
Art.nr. 298348. Skulle förmodligen göra sig fantastiskt bra på vår Anis-färgade fondvägg i sovrummet.
Hoppas på tur! = )

Helena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Domus Dulcis Domus sa...

Klart man vill pröva lyckan med så fina priser. Länkar på min blogg. /Ulrika

mr22ga sa...

Jag vill självklart också vara med i din fina tävling och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/vaggdekor.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
KRAM

Jeanette Djärv sa...

Hej på dej!
Jag vill vara med å tävla såklart =) Jättefina väggdekorationer. Jag länkar från min sida.
Ha en skön vecka!

Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar

har länkat på :

http://lindet.blogg.se/?tmp=23231603


ha det !

fors_linda@hotmail.com sa...

Jag är gärna med och tävlar

har länkat på :

http://lindet.blogg.se/?tmp=23231603


ha det !


glömde min mail... =)

Det ljuva livet i stan sa...

Hej,

Självklart vill jag vara med och tävla om fina självhäftande dekorer, kul idé! Har lagt upp en länk till höger på min sida.

Gillar din blogg och tycker det är lite extra roligt att läsa den eftersom vi bor i samma stad!

Kram Frida

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar :) OM jag blev den lyckliga vinnare så skulle jag välja Ramage Art.nr. 297919

LÄNK: http://www.alfort.se/templates/AC_commonPage.aspx?id=3228

Elin sa...

Jag vill jättegärna vinna! Jag länkar också!

Helena sa...

Åhhh, jag älskar verkligen väggord, så det här måste jag 'slåss om'...! Länkar såklart

(mailadress: branko75@hotmail.com)

Kram H

Kajsa sa...

Så många fina de har!!! Fastnade för flera stycken; Persikogrenar, Dahlia, Blomma foto, Magnolia och Ramage. Skulle bli myyycket svårt att bestämma sig om man hade turen att vinna. :)


Har länkat: http://melen.se/?p=669

Maria sa...

Hej jag vill vara med och tävla och jag länkar till tävlingen på min blogg. http://malabuztavlingar.blogg.se/2009/august/tavling-avslutas-den-5-september.html

Marlene sa...

Jag vill vara med, jag har länkat här http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/08/24/5-september-kl-1100/

Min favorit är Gräs och trädgård
Art.nr. 297920

Mag sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar, detta är precis vad jag/vi skulle behöva i vårt trista vardagsrum!!
Jag länkar från bloggen med bilden!
Kram Magdalena

Kristin sa...

Jag försöker verkligen vinna en väggdekor så jag är självklart med, har länkat:

http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/vinn-vaggdekor-avslutas-59.html

Hoppas på tur :)

Jag har även en tävling om nydesignad header av mig om du är intresserad elr bara vill länka :)

http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavla-om-ny-header-avslutas-4-september.html#comment

jessie sa...

Åh vilken kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-valfri-vaggdekor.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Vekarus sa...

Jag vill gärna vara med!

Millan sa...

Jag vill gärna vara med, och jag har länkat med bilden i högerkanten av min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Erika sa...

Vilken fin vinst, klart man vill vara med och tävla. Jag länkar och håller tummarna. Kram

Creations by Lisa sa...

Åhh vilken tävling :-) klart jag vill vara med på den, jag länkar med bild på min blogg
Kramen till dig - Lisa

Gabrielle sa...

Hej!

Jättefina dekorer. Vill gärna tävla om
Bruna blommor
Art.nr. 298712

kram

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Skoj! Såklart jag är med och tävlar:)

Länkar som vanligt i vänsterkolumnen!
Susanne

husvidhavet sa...

Klart jag vill vara med och tävla!
Jag har länkat till dig.
Såg tävlingen via SIB.
Ha det bäst!!
Kram Marith

Livs Lyst sa...

Jeg vil gjerne være med i din konkurranse!!

Ha en fin dag!
Hilsen Liv

Vit poesi sa...

Vill supergärna vara med i din tävling!!
Länkar hos mig
kram M

Gillberg sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar!!

Länkar med bild på min blogg.

Mvh Ellinor på Gillberg

Prillig sa...

Jag vill jättegärna var med och jag länkar från min blogg!

Kram Britt

rebecca sa...

Jag vill jättegärna vara med och har länkat såklart. :)

http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/august/59-vaggdekor.html

martina_holst sa...

hej hej! jag har ingen blogg. men har hittat en supersnygg dekor.. "Bokstäver"
Art.nr. 298337. verkligen jättesnygg. hoppas, hoppas hoppas på att vinna. :)
ha det gött
martina

Şura-Tem sa...

Your blog very useful information for me.Thanks for useful information...
Suratem

Helene sa...

Jag är gärna med o tävlar länkar i högerspalten i min blogg
Kram Helene

Lisa.L sa...

hej ! klart man vill tävla =) och länkar så klart ! mvh Lisa

Äppel Päppel sa...

Åh, vad mycket fint att välja bland! Hoppas på tur!

Länkar hos mig: www.minasmarum.blogspot.com

/Lina

Anna sa...

självklart e man med och tävlar!! Nu har jag länkat på min blogg men vart ska jag lämna önskemål om vilken dekor jag skulle vilja ha om jag vinner??

Mvh Anna

Hanna sa...

Hej! Jag är gärna med i din tävling. Jag länkar från min blogg. Kramis

Livet i träsket sa...

Klart jag är med, har länkat!

Emma sa...

Åhh självklart vill man vara med och försöka vinna. Länkar från min blogg.

kram Emma

mrs Sophie sa...

Hej!
Jag är gärna med i din tävling!!!
har länkat.
Önskar en trevlig vecka!
mrs.sophie@hotmail.com

Hjärtat Mitt sa...

Så klart jag vill vara med och tävla om det fina priset.
Länkar såklart.
Ha en bra vecka!
Kram Mari

stephanie sa...

åhh är typ i extas har typ precis flyttathem til mor igen i ett litet ljusblått rum och det är just sådant här jag behöver för å piffa upp det, jag skulle vilja vinna Bokstäver
Art.nr. 298337

du kan nå mig på stephanie_kasapovska@hotmail.com

jätte fin tävling

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Kjempefin blogg og konkurranse. Jeg vil gjerne være med. Lager link på min blogg. Klem Jorunn

Vitt, lantligt och lite till sa...

Hej, vill gärna vara med och tävla. Har såklart länkat från min blogg.

Trevlig helg!!/Helene

Skoogstrollet sa...

Tjing!

Klart jag vill vara med och tävla. Med så fin dekor skulle min lägenhet i stan kunna ¨få sig ett lyft.

Klart jag länkar, även om jag inte lärt mig snyggaste sättet än ...

Anonym sa...

Vill gärna vara med och vinna sjungande fåglar!
susannasusanna75@hotmail.com