tisdag 4 augusti 2009

Tack Lotta



Bilder: Maken

Ett stort TACK till världens bästa bloggvän Lotta som förärat mig ett ljuvligt halsband, bara sådär! Det kom en sån där dag då allt känns pissigt och jobbigt vilket gjorde gåvan ännu mer välkommen!

Vill du ha ett likadant eller ett liknande shoppar du vackra smycken och annat med tänkbara ord på Kreativ Instinkt. Mitt halsband säger
varm och ödmjuk, full av glädje.

Vill du tävla om ett presentkort i vår butik Ellis Corner gör du det här. Lycka till!

7 kommentarer:

Fyra årstider ღ My Lovely Four Seasons sa...

Sitter uppe sent och tittar in till dig...med allt du har hjälpt mig med så är detta bara en liten gest. Ända från dag 1 när jag startade blogg har du hjälpt mig..aldrig med tanken att du vill vara själv med hur bloggen är uppbyggd osv.

För mig är du varm och ödmjuk..det finns många sådana personer i bloggvärlden..men just nu vill jag bara att du ska få en extra tanke..helst när det känns lite jobbigt.

Var stolt Mia över att du är du!
Kram Lotta

Signe 1 sa...

Åhh vad fint halsband!! Förstår att du ger/skänker Lotta all värme och tanke för hon är en underbar person i verkliga livet också...Må gott, kramis Sofia

Jag-Helt Enkelt sa...

O dom är ju helt underbara dom halsbanden! Jag är så sugen på ett själv. Vilken härlig gåva till dig! Kram

linruz sa...

Ett fin gåva till en sann vänn.
Lotta pratade så varmt om dig då vi träffades och jag förstår av det jag läser att du är precis som halsbandet säger.
Fortsätt vara den du är...
kram kram Lina

Ingela la la sa...

Vilket fint halsband och jag kan bara instämma med Lotta och säga att det har verkligen kommit till rätt person!
Kram Ingela

Stämningsfullt sa...

Hej!
Nämen så gulligt av henne :) Verkligen jättefint halsband!
Kram!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad gulligt av henne att skicka en present bara sådär! Vad fint skrivet på halsbandet också. Förstår att du blev glad! Ska genast in och titta lite på hennes sida :)

Kram Jenny

P.S. Hoppas du mår mindre pissigt nu förresten! D.S.