torsdag 13 augusti 2009

Nya Ikeakatalogen


Bilder med tillstånd från Ikea

Nähä, ok, någon jul ville ni inte läsa om ännu :-D Men nya Ikeakatalogen då? Under vecka 34 börjar den delas ut i brevlådorna och årets katalog: "Den lyfter fram de egna behoven som utgångspunkt för heminredning och vill inspirera till att skapa exakt det hem som passar varje person, oavsett plånbok. Samtidigt sätts fokus på miljöfrågorna och förhållningssättet ”Jobbet som aldrig tar slut” presenteras."



Bilder med tillstånd från Ikea

Flera hundra nyheter i en sprillans ny katalog kommer inom kort och tills dess bjuder jag på några godbitar. Den som väntar på nåt gott.. ;-)


4 kommentarer:

vitavillan sa...

Längtar!!!! :)

Anetteshus.com sa...

Jeg skriver om årets katalog her: http://www.anetteshus.com/2009/08/ikea-2010.html Er du enig eller uenig med meg?!

KLem Anette:)

Skomakarstugan sa...

Oj då! Den översta bilden såg ju inte direkt Ikea-aktig ut! Såg ju riktigt "riktig" ut, eller hur jag nu ska uttrycka mig! Har alltid gillat Ikea och brukar kunna katalogen både framåt och bakåt, men de senaste åren har det känts så "plastigt". Men om alla foton är som dessa bilderna kan jag nog hitta tillbaka till Ikea! Ska bli spännande att se!

Lotta sa...

Jag längtar verkligen tilla att jag ska få den i min hand!
Lotta