lördag 1 augusti 2009

Näää jag samlar inte på nåt



Bilder: Mia

Nä, faktiskt inte även om bilderna säger motsatsen. De två längst bak funkar även till snapsliknande drycker och maken köpte dessa för många år sen när han arbetade i USA. Den prickiga är förstås Greengates och de tre främsta ville inte svärmor ha längre och jag tyckte de var söta så det var synd att slänga dem. Och rätt fint med såna där ljus i som liknar ägg på påskbuffébordet! Det körde jag med i år och blev en söt detalj.

Från påsk till en annan högtid - jul.. Ett bra tag kvar men det går undan i en rasande fart nu, har ni märkt att vi vänt blad till augusti? Och redan är lite jul till butiken beställt, mer kommer det att bli. Inte bara förstås, lite till hösten också. Dålig på att hålla hemligheter som jag är så yppar jag att det precis gjorts en beställning hos en av de nya leverantörerna för hösten - Walther og Co! Men några hemligheter behåller jag för mig själv, ett tag till i alla fall :-D

Vill du tävla om ett presentkort i butiken Ellis Corner gör du det här och om ett kit bestående av kökshandduk, Maison Belle och diskborste gör du det här. Lycka till!

5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Fina!
ha en skön lördag
kram Lallis

Noamaja sa...

Och vips så hade du en liten samling:-D Gulligt! Nu skall jag kolla in din butik;-)

Kram
A

Vitacharmen sa...

hej hej. IDag har vi varit och shoppat lite hos din svärmor :-) sicken underbar svärmor du verkar ha. så stolt över sina söner och svärdöttrar- tänk om alla kunde vara det. SÅ fantastiskt dom bor oxå. Hittade en extra fin sak i butiken som jag suktat efter länge, strykbrädan från Isabella Smith =0) Its to die for!!

Förhoppningsvis kan jag åka dit igen och komma hem med den oxå.

Kram Linda

Fyra årstider ღ My Lovely Four Seasons sa...

Nu börjar jag längta till jul..när du skriver om nya varor:-)..Kom det inte paket idag? Då kommer det imorgon annars ska jag kolla detta..hi, hi
Kram Lotta

Smått och gott hos Lina sa...

Så söta små koppar! Och så roligt med den nya leverantören. Det ser jag framemot!

Kram Lina