måndag 3 augusti 2009

Isabella Smith



Tack till er som lämnade söta ord till förra inlägget!

Nu börjar lagret långsamt men säkert fyllas på med Isabella Smiths Maison Belle igen. Det kom en låda idag och förhoppningsvis kommer det fler inom de närmaste dagarna. En nyhet som inkommit är refillen till Bath och nyheter som är på gång är skurhinken, dishes orange/rosemary och laundry silk & wool. Härliga dofter på väg alltså!

Vill du tävla om ett presentkort i butiken Ellis Corner gör du det här. Lycka till!

4 kommentarer:

Noamaja sa...

Verkligen tråkigt med ditt arbete... Vi får hoppas på att det är något mycket bättre som väntar runt hörnet och som gör det hela värt att genomlida...det tror jag på! Kul att du har din vackra butik ändå!
Jag borde nog satsa på lite härliga dofter nu när energin till att piffa är på botten, dofta gott kan det ju få göra;-)

Kram
A

Stjärnor & Champagne sa...

Jag måste testa dessa produkter, är jag den enda i universum som inte har gjort det?? Tack snälla för hjälpen nu vet jag hur jag skall göra. Har missat några inlägg hos dig, blivit så när jag inte är på topp. Vad tråkigt för dig med jobbet, när man har väntat och väntat och få detta besked. Näe fy vad trist vännen....Jag får flashback hos dig....Äggkoppen längst fram är jag uppvuxen med kan jag säga.
Var rädd om dig...

Kramkram Anne

Jannicke sa...

Spennende!
Så bra at hun startet opp igjen!

Klem J.

Ingela la la sa...

Vilket skit med arbetet...
Det är som du skriver förmodligen inte meningen men det kan man ju få veta med en gång!

Jag ska nog ta och klicka hem lite god doft snart ;)

Är det ok att vi skjuter upp träffen tills nästa vecka? Nu är Johan sjuk och till helgen får vi gäster.. Det tar liksom aldrig slut.

Kram Ingela