söndag 16 augusti 2009

I care



Bilder: Mia

Nu har den kommit! Men passa på - limited edition! För oss som gillar House of Dagmars kläder men inte har tillräckligt tjock plånbok för att köpa plaggen kan nu köpa väskan som klädföretaget gjort tillsammans med Ica.

Världsnaturfonden WWF får 10 kr för varje såld kasse. Om du undrar vad detaljbilden på väskan ska föreställa kan jag avslöja att det är ett öga! Ögat ska påminna oss om att leva sundare och att vi bryr oss om vår miljö.

Spring till Ica och köp den snygga och praktiska tygkassen! För oss med Ica-kortet kostar den 69, annars 89 kr. Vill du läsa mer om väskan kan du läsa mitt tidigare inlägg här.

14 kommentarer:

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Hej!
Jag tittade faktiskt efter den igår i vår lilla Ica-butik men såg ingen... Jag sa iaf också ha en :)
Kram!

Mamma C sa...

Kollade i torsdags när jag var och handlade, men jag hittade ingen. Ska kolla i morgon när jag ska en sväng dit.
Kram Mamma C

Jannicke sa...

Er bare innom med en søndagsklem :o)

Håper du har det fint!

J.

junhe sa...

tack för tipset & ha en fortsatt bra söndag/ kram junhe

Lilme sa...

Åh, jag bara älskar lantromantisk stil! Trevlig blogg :)

http://www.lilmemyself.com/
http://www.lilmemyself.com/
http://www.lilmemyself.com/
http://www.lilmemyself.com/

- En blogg om skönhet, sex, skvaller, horoskop och vardagsliv.

Fröken Fräken sa...

Jag gillar verkligen väskan :-) Men att bara 10 kr av priset går till WWF känns lite sniket av ICA.. OK, de har tillverkningskostnader osv, men halva priset kunde väl gå till WWF?

Ha en finfin söndag, här har jag just kommit igång efter en seg söndagsförmiddag :-)

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad snygg den är den där påsen! Jag får nog ta och pallra mig till Ica imorgon. Hoppas den finns här i Skåneland :)

Kram Jenny

Vardagstugg sa...

den måste jag köpa =)
hoppas helgen varit bra!

Annelie

Ellas Inspiration sa...

Den är så snygg! Glömde kika när jag var i affären sist. Hoppas att det inte är för sent!

Kram Karin

Annas skattkammare sa...

Så bra initiativ! Fin var den med.

Kram /Anna

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att den är snygg. vi får väl se om de har någon kvar nästa gång jag kommer till den lite större staden.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Hannis sa...

Bra med världstänk!
Och billigt pris dessutom=))

Kram Hannis

johanna sa...

Hej
Ja det måste jag köpa....Tack goa du för kommentaren hos mig!
Kraaaaam

Lissen sa...

En bra ide och ett lätt sätt att vara rädd om miljön!
Ha det gott