söndag 30 augusti 2009

Gangster


Bild med tillstånd från TV4. Foto: Scanbox/TV4.

Antonio Moro (Peter Gardiner) jobbar åt maffiabossen Tomas Stål (Mikael Persbrandt) men försöker komma bort från sitt kriminella leverne. Samtidigt dras överklasskillen Alexander Klintberg (Lukas Loughran) dras in i den undre världen och kriminalpolisen Kent Lundstedt (Kjell Bergqvist) och civilpolisen Tanya Pilfors (Zara Zetterqvist) kämpar emot den organiserade brottsligheten.

Se filmen Gangster på TV4 ikväll kl 21.

6 kommentarer:

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Perfekt då var det bokat:) Tack för tipset:) Ha en underbar vecka Kram Mia

Mamma C sa...

Hade jag redan tänkt att göra. Hoppas att den är bra.
Kram Mamma C

Stjärnor & Champagne sa...

JAG tröttnar inte på dig och din blogg....Funderar på den filmen har aldrig sett den. Hoppas att allt är bra och psstt sluta inte blogga.

Kramkram A

Sand mellan tårna sa...

Tavlorna är färdigmålade, ska bara sätta dit ramarna (som är färdigsågade) så nu är det bara ngn dag kvar..... så du vet.

Kram!

Sand mellan tårna sa...

Det ska jag göra.... jag måste låna en spikpistol för att fixa till ramen, det rä det som dröjt, annars brukar jag ju göra tavlorna först och sedan måla. men nu har jag målat dem utan ram..... lite fel ordning, men resultatet blir detsamma. och ramen ska bli vit förståss.... men 2 dgar typ, så jag kan nog väga dem redan imorgon.

Den pannacottan tog jag genast receptet på..... mums vad gott det lät!

michan sa...

Började titta på filmen men tyckte inte riktigt om den lite som en vuxen variant av sökarna eller??