lördag 1 augusti 2009

Den svarta änkan


Bilder med tillstånd från SVT. Foto: Millenium films

Som halvkrasslig gräsänka ikväll ska jag se Den svarta änkan i SVT2 kl 21.05. Blir den för otäck får jag väl spela in och se slutet i makens sällskap :-D

Stjärnan Beth Ann hittas mördad i utkanten av Hollywood på en öde parkeringsplats. Poliserna Bleichert och Blanchard kopplas på fallet som leder dem ner i Los Angeles undre värld. Filmen baseras på romanen av James Elroy och några av rollerna innehas av Scarlett Johansson, Aaron Eckhart, Josh Harnett och Hilary Swank.

Vill du tävla om ett presentkort i vår butik Ellis Corner gör du det här och om ett kit bestående av kökshandduk, Maison Belle och diskborste gör du det här. Lycka till!


7 kommentarer:

Nettan sa...

Är oxå gräsänka, sambon ska sova ensam i båten inatt, han börjar jobba igen på Måndag, så det får han väl ;)

Får mysa till det framför tv:n jag med & sen ha hela sängen för mig själv !
Kram Nettan

Sjabbig men chic sa...

Boken har jag läst och den var riktigt bra. Kryp upp med en kudde du så ska du se att det går bra.;)

Kram Lisa

Fredrika sa...

Hej och tack för tipset. Det blir den filen för mig också! Har sett att du gillar samma filmer som jag! /Fredrika

kardemumma sa...

Själv ska jag måla badrumstak i kväll!
Kram C

SussiLi sa...

Jag slår om direkt, den måste jag se...kanon bra. Mannen skall jobba så jag sitter här i soffan och zappa med fjärrkontrollen, vet inte riktigt vad jag vill se... men nu vet jag.

hej från Anneli...Sussili...

linruz sa...

Hu att du törs. Jag ä sån fegis att jag bara vågar mig på såna med sällskap av maken. ;)
kram kram

Mamma C sa...

Jag orkade inte se hela, så jag spelade in resten. Nu ska jag gå till bingen för kudden väntar.
Kram Mamma C