lördag 15 augusti 2009

CSI, sura bilar och inredning




Bilder: Mia

Medan maken pyste iväg fredag em för kräftskiva och svensexa dagen därpå, lämnandes gräsänkan hemma ensam över natt, passade jag på att äta sura bilar (maken avskyr) och gotta mig åt den nya boken som Petra och Ingela knåpat ihop. Grattis tjejer, ni har gjort ett jättejobb och boken blev jättefin! Jag köpte min bok här.

Kannan, muggen och skålen hittar du i vår butik. Dum nog var jag idiotisk att titta på CSI också, mörkrädda tjejer ska inte kolla på sånt när de är ensamma hemma! :-D Att jag a l d r i g lär mig!

8 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Mia, tack snälla du för dina rara ord, jag blir jätte jätte glad över dom, hoppas att du får mycket glädje över att bläddra i boken. Nu trycker vi upp en ny upplaga eftersom det är stor efterfrågan.
Hoppas att du hade trevligt med dina surisar hihi, det gäller att passa på.
Kram på dig/Ingela.

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Hej!
Fniss... allt det andra verkade iaf väldigt mysigt :)
Kram!

vitavillan sa...

Skönt att vara ensam ibland.
Speciellt med en skål godis.
Boken verkar jättefin!

♥ A Cup Of Emilia ♥ sa...

Vad kul att du gillade den "nya" bloggen :) Köket är snart klart så då ska jag lägga upp lite bilder på det.

Vilken härlig skål och boken verkar jättefin. Den får man kanske ta och köpa :) kram på dig!

Jannicke sa...

Den boken så fin og inspirerende ut ;o)
Jeg er også mørkeredd når jeg er alene...
Ligger som en vakthund i sengen, og har tåregass i nattbordskuffen!!
Haha, helt sprøtt!!

Nyte lørdagskveld, det skal jeg!
Akkurat lagt scami i en god marinade... og laget aeoli :o)

Klem J.

Mamma C sa...

Tänk att få mysa med godis och en bra bok att bläddra i. Vilken lycka.
Kram Mamma C

Ingela la la sa...

Haha, men du vet att jag är bara en gata bort om det blir för otäckt ;)

Jättefin bok!

Kram

Kronblad och Lantliv/Jea sa...

Men Mia, när han är borta ska du ju äta godis som han gillar, de sura får du ju ha för dig själv ändå. Du är för snäll;-)
Jag hade inte vågat se CSI ensam, vågar knappt det om han har somnat.
Kram Jea