fredag 31 juli 2009

Vitt




En orsak till att jag gillar vitt så vanvettigt mycket är att det känns så fräscht. Så ljust och så skirt samtidigt som det är så smart att inreda med. En vit bas är ju kanon, tänk vad du kan adda till det! Att ljust förstorar och mörkt förminskar vet vi väl allihopa dessutom.

Nytt i vitt i butiken är det snygga brevfacket som redan finns i svart.
Smart i arbetsrummet, praktisk i hallen, perfekt i köket och söt i barnrummet! Korten, mjölkkannan och ljuskronan hittar du också i butiken.

10 kommentarer:

Jennie sa...

Kan bara hålla med! Vitt är otroligt bra som grund och allt passar till...

Ska gå in och kika på det fina brevfacket, hade passat bra i mitt pysselrum!

Kram, Jennie

Tulipa sa...

hej!
Jag håller med dig!
Man tröttnar bara inte på vitt eftersom det hela tiden går så lätt att förändra det...
Kan inte bli snyggare och fräschare!

ha det fint i helgen!
Kram Mariette

Vita små hjärtan sa...

Härligt i allra vitaste vitt!!!
Kram Agnetha

Min morfars hus sa...

Enig med deg, det er som du sier en utrolig fin base for alle stiler.
Og kaffe i en hvit kopp gjør min morgen :)

Nydelige bilder i headeren!

Klem fra meg

Hannahs Bod sa...

Tjohej!! Håller med dig helt och hållet ang den vita färgen. Jag älskar vitt och såklart betonggrått. Vackert!!
Du visar massor av vackert.
Må gott Kramis Hannah

Livs Lyst sa...

Hvitt er herlig! Jeg er enig. Rent og pent og sjarmerende!!

Hilsen Liv

Snusilus o Sannibus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så vacker den lilla kannan med bultande hjärta var, är så svag för dessa och så snyggt du har slagit in den! Väldigt vackert och effektfullt tycker jag i all sin enkelhet!

Vilket snyggt bord ni har och så fint det blev på stolarna!

Den blommiga kudden längst till vänster i Ikea-collaget finns den på ikea nu? Tyckte den var så söt.

Vilken härlig mjölkkanna! Jag tycker vitt är så bra och så enkelt, man kan ändra om med små medel och det är skönt med vitt i all sin enkelhet!

Kram och ha en skön helg!

Susanne

Fyra årstider ღ My Lovely Four Seasons sa...

Vill ha allt Mia..så himla mycket fint..tänk om man kunde trolla fram en miljon så där...men inte vore jag lyckligare då.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Åh ja! Håller med du:)
Kram Lallis