onsdag 22 juli 2009

Projekt



Bilder: Mia

Projektet är klart till hälften..

6 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Snyggt Mia..I like..tror att jag vet vilken färg jag vill ha på mina dynor som ska få nytt tyg..jag pratade om dig igår..hur du har hjälpt mig med allt. De hade förstått det.
Kram Lotta

Anetteshus.com sa...

Ser ut til å bli et vellykket prosjekt!!! Elsker det stripete stoffet:)


Ha en fortsatt strålende sommer!!

Klem Anette:)

Signe 1 sa...

Jättefint!:-) Ja du verkar ha varit ett toppenstöd fär Lotta, du verkar supergo:-) Kram Sofia

Skatan sa...

Åhå...snyggt tyg! Har gått och nypt i ett liknande på tygaffärn här i närheten. Har dock inte lyckats komma på var jag "behöver" det ännu ;-)

Sköt om dig!

Anna

Fröken Fräken sa...

Aha! Vågar man gissa sig på att det är omklädning av stolsdynor? Ser ju ut att ha gått galant!!

Jannicke sa...

Utrolig flott stoff!!

klem til deg. J.