söndag 19 juli 2009

Plussa mig


Screenshot av Bloglovin

För er som ännu inte kommit på hur bra Bloglovin är så tipsar jag er om denna suveräna sajt. Följer ni en rad bloggar kan du lägga till dem här och varje gång bloggen du följer har ett nytt inlägg så poppar det upp där. Jag ska erkänna att jag var riktigt skeptisk ett tag men nu kan jag inte leva utan den :-D


Så du som ännu inte skapat ett konto, lätt som en plätt och sedan hur smidigt som helst. Antingen klickar du på bloggens bloglovinlogga/plus som de flesta lagt ut i sina bloggar eller så skriver du bara in adressen för bloggen. Törs garantera dig att du inte ångrar dig ;-) Och glöm inte att lägga till mig :-D


9 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Hej Mia!

Tack för alla dina gulliga hälsningar. Nej Bloglovin skulle jag nog inte heller kunna leva utan. Annars hade jag missat många bra inlägg minsann.

Köpte också de där fina skålarna från Coop - visst är de super!? :)

Kram Jenny

Hem och Harmoni Marie sa...

Det är en riktig "life-saver" för oss bloggare... skulle inte klara mig utan den idag!

Ha det gott, kram Marie

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Håller med Mia..bloglovin är suverän och du med:-)
Kram Lotta

StrandviksVillan sa...

Jag har använt mig av Bloggkoll i över ett år, kan inte vara utan längre! :D
Det är ju så smidigt, man missar inget men behöver heller inte "springa runt" bland alla sina favvobloggar i onödan.

Trevlig söndag, kram Ann-Christine

Blogg by Maliin Stoor sa...

Det där ska jag nog kolla upp.. som du säger, har åxå varit lite skepitsk..

Må gott


Maliin

Vita små hjärtan sa...

Av att läsa bland dina kommentarer så verkar det vara toppen!
Kram Agnetha

Bygatan sa...

Hej Mia!

Ja visst är det kul att träffas! Lite nervöst oxå för man vet inte hur människorna ser ut eller hur det ska "klicka", men det blev så bra så jag saknar dem redan!
Skulle vara kul att träffa dig oxå!

Har haft problem med att komma in på din sida under en hel månad, ser bara sid gadgets, men idag kom jag in!

Ha det så trevligt med bloggvännerna.

Kram Lena

Malin sa...

Jag har dig plussad:) Bloglovin e super! Kram

Annas skattkammare sa...

Hihi, jag har varit beroende i ett år nu och dig har jag såklart lagt till för länge sen! =)
Kram /Anna