måndag 27 juli 2009

Jamie Oliver


Bildkollage, foto med tillstånd från eventkock.se

Att inreda kök och laga mycket och god mat är väldigt stort nu. Större än någonsin gissar jag. Vi skriver och pratar så mycket om framförallt Nigella och Leila men ytterligare en kock som vi nästan glömt (?) är ju Jamie Oliver.

Nigellas fina blå och cremefärgade redskap är ju jättefina, Leila inspirerar oss till att inreda våra kök i pastell men när det går ett tag tröttnar i alla fall jag på färgerna. Då gillar jag Jamies snygga rostfria, enkla redskap som står sig i alla tider och matchar allt. Klassiska och sköna i design och form. Dessutom till bra priser! Vill du shoppa hans prylar kan du göra det på
eventkock.se

9 kommentarer:

Vanda e Rosa sa...

You have a wonderful blog with inspiring images and ideas
I'll add you to my favourite blog list
Vanda e rosa from Portugal

Stjärnor & Champagne sa...

Det är så kul när man har bra saker i köket. Det är viktig tycker jag. Linda är så duktig, en av mina favoritbloggare..

kramkram Anne

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Snygga redskap:) Skulle inte alls ha nått emot att ha dem här hemma.

Är tillbaka efter min semester nu, så snart är jag tillbaka i gamla bloggvanor igen!
Susanne

Jannicke sa...

Enig,
J. Oliver har mye fint!
Og du er en mester i å lage headinger!!!

Mandagsklem fra søs.

Hannahs Bod sa...

Tjohej!! Tack för kommentaren hos mig.Köksredskapen är supersnygga, rostfritt står sig absolut längst.
Må gott//Hannah

Fyra årstider ღ My Lovely Four Seasons sa...

Jag har en stekpanna från Jamie..den är kanon.
Kram Lotta

Betongängeln sa...

mycket fint att shoppa där vill jag lova....
snygga grejer...
kram
annelie

Blogg by Maliin Stoor sa...

Håller med dig!!
Jaime har ju så snygga saker!!

Ha det bäst

Malin

karola sa...

Absolut, rostfritt är snyggt och håller i långa loppet!
ha det gott