måndag 27 juli 2009

Höst?



Bilder: Mia

Min man är ju fotograf (och teknisk konsult) som ni kanske vet och det farliga i det är att man blir fast i fotandets värld vare sig man vill eller inte. Så nu kommer jag hänga med honom ut ibland när han är ute för naturfotograferandet och min favorit är havet förstås. Jag var bara ett par veckor gammal när jag stiftande bekantskap med havet och jag kommer aldrig säga adjö, det rinner nog mer vatten än blod i mina ådror *fniss*

Men huuu vad kallt det var när vi fotade, jag som annars tål svala temperaturer bra hade behövt mössa! Och då kändes det som att vi närmar oss hösten med stormsteg trots att vi fortfarande inte ens kommit till augusti..


8 kommentarer:

tjenixen sa...

Var ni ute tidigt och fotade? Här har varit hur varmt som helst, nä inte riktigt men varmt, i flera dagar nu. 14 grader kl halv 7 och runt 20 på dagen. Så inte kommer hösten snart inte, det får vi inte hoppas.
Jättefina bilder som din man tar i alla fall.
/Åsa

Tidsmästarinnan sa...

Näää Mia, inte prata om hösten redan!
Bilderna var kanon, jag tycker ni är ett riktigt superteam ni två alltså.

Kram! (En SOMMAR-kram!!)
Susanne
;-)

Jannicke sa...

Så herlige bilder ;o)
Og er helt enig angående temperatur : Det er jo akkurat som høsten er på god vei!;(.
Sukk!!!!

God natt, kjære du! J.

Casa Loda sa...

Jag tycker också det har verkat vara lite höst sista dagarna men i dag har det faktiskt varit riktigt skönt och ljummet ute.
Sommaren är säkert på väg igen :)
Ha det så bra!
Annika

Fyra årstider ღ My Lovely Four Seasons sa...

För mig är du fotograf Mia..gillar den bilder mycket. Vackert men kallt.
Kram Lotta

Floralis sa...

Hej Mia!
Usch... säg inte så än. Jag älskar hösten men den får inte komma än... : ))
Här hade vi kanonväder i helg. Tropisk värme på kvällarna. Helt underbart ljuvligt att sitta ute då det är varmt, myggfritt och lite mörkt.
Vilka vackra bilder! Jag älskar havet också. Det är så mäktigt och det doftar gott...
Ha det gott. Toodiloo!
/Anneli

Signe 1 sa...

Vilken fin Banner du har gjort!:-) Dina bilder är så underbara:-) Kraam Sofia

Ingela la la sa...

Jag tycker oxå att det är höst i luften. Känns som sommaren är över... fast vi har två veckor kvar på semestern.
Kram