måndag 1 juni 2009

Present



Bilder: Mia

Fick en härlig present för nån vecka sen av en kär vän.. Tusen tack kära L för väskan, den är grymt fin och kommer funka fint i sommar! Vill du ha din egen väska finner du den här. Bor du i Göteborgsområdet så kan du kontakta min kompis som kan visa dig sortimentet så kan du få se kläderna och detaljerna irl.

Jag kommer ha en Blingoparty (ungefär som Tupperwareparty fast med Blingos ekologiska kläder) hos mig tidigt i höst så är någon intresserad som bor i Göteborgsområdet så är det bara att höra av sig till mig. Blingo har inte bara kläder för barn utan även för vuxna.

12 kommentarer:

Villa Hemmet sa...

Gaah, väskan är ljuvlig. Jag är sjukt svag för denim.....

kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilken söt väska!
Ha det gott, kram Marie

VITA NYANSER sa...

Hej! Min almanacka, veckoplanerare är från bokhandeln BOKIA, den är bra, kul att du gillade den.

Ha det bra!
Kram l-l

Ingela la la sa...

Jag kommer!! ( om jag får.. )

Dom har jättefina kläder ju.

Kram Ingela

Jannicke sa...

...så fin veske!
Heldige deg ;o)
Jeg bor nok aaaalt for lang vekke fra Gøteborg ;(, ellers hadde jeg gjerne tatt turen!
Klem J.

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vad kul med present och vilken fin sådan.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Den är hur fin som helst!:)
Kram Lallis

Ljuvligt Hemma sa...

Vilken fin fin väska :)

Annas skattkammare sa...

Supersnygg väska! Passar ju perfekt till alla utflykter till stranden i sommar! =)
Kram /Anna

Härligheter enligt Erika sa...

Den ser somrigt snygg ut! Vill se hela väskan...=)
Ha det gott!
Kramar Erika

Sjabbig men chic sa...

Ja, den ser grymt snygg ut!

Kram Lisa

Jennie sa...

Vilken fin väska!! Fint med såna kära vänner...

Ser att du har ett fint diskställ i din header, har letat efter nåt liknande med just en slags "bricka" undet stället som samlar upp vattnet... Var kan man få tag på ett sådant??

Ha det bra, Jennie