fredag 26 juni 2009

M som i..



Bilder: Mia

Idag har jag haft min värsta pollenallergiattack sedan jag var i tonåren. Usch, då är det skönt att kunna fly in i lägenheten igen hur dumt det än låter. Dessutom har min mage pajat i värmen som är väl varm för min del så det är lite synd om mig, gräspollenallergisk jänta med öm fot och jobbig mage :-D

M:et från Linas Marjaanan Lahjaliike som jag fick för ett tag sedan hamnade här.. M som i Mia (Maria) och Martin ;-) En fin butik som jag tipsat om förr men tål att upprepas ;-) Lina skickar även till Sverige!


7 kommentarer:

Wilda Stenlyckan sa...

Så jobbigt med allergi! Hoppas att du får njuta av sommaren i alla fall och att det lugnar ner sig lite med all pollen!
M:et är superfint!
Nu tar jag sommarlov från bloggen! :-) Önskar dig en trevlig sommar!
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Så fin bokdat. Inte kul med allergi. Har det också. Tror att du haft riktig otur med både foten och allergin så nära efter varandra. Nu får vi hoppas att du blir piggare snart.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

VITA NYANSER sa...

Så fina bokstäver! Jag vill oxå ha VI...= )! Superfint! Vad jobbigt med allergin, hoppas på regn för din skull, det lugnar ner all pollen!!!

Ha det bra!
Kram L-L

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad tråkig vännen...Hoppas att du känner dig skaplig nu. Jag vet, magen är inte kul har själv lite problem. Och pollen verkar inte vara kul, har ingen sådan allergi själv. Bokstäverna är underbara.

Kram Anne

kaos i ett vitt hus sa...

nej men Mia!! vad har du gjort med foten??! GALET! ;)
jättefina pionknoppar! visst är dom som allra, allra bäst precis innan knopparna brister? all förväntan.. :)
kram på dig.
ninna

Jannicke sa...

Æsj,
stakkers lille deg da!!! Alt på en gang ;( ;(...
Ønsker deg riktig god bedring videre, både med allergi, foten og magen :o)

God natt fra meg.

Smått och gott hos Lina sa...

Men vännen då, vilken otur du har med allt på en gång. Passa dig nu så du inte tappar något på foten eller bränner dig på handen :-) Hoppas du blir bättre snart!

Tack sötis! Fint med bokstöverna!

Kram Lina