söndag 28 juni 2009

Home sweet home



Bilder: Mia

Home sweet home - hem ljuva hem - det där uttrycket som är flitigt använt är nästintill utslitet men visst stämmer det! Hur kul och trevligt du än kan ha det på resande fot och hos någon annan så är det vansinnigt skönt att komma hem.

Fatet från Ylva Skarp/Cosas köpte jag på rea för några månader sedan men av någon anledning jag inte kan uppge har jag missat att visa det. Har inte bestämt helt till fullo om det ska stå här i hallen eller här. Perfekt för diverse småprylar såsom minneskort, mina ringar när jag diskar och liknande.


8 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Så sött litet fat. Snyggt med Skarp kalligrafi också!

Kram Lina

Hem och Harmoni Marie sa...

Fint fat och passande text.

Jag gillar inte heller när det är för varmt.. min gräns går någonstans vid 26 grader så den är ju passerad idag.
Pust!

Tack för din söta kommentar hos mig :) Visst blev det ett besök hos Stina igår och det var kul att se.
Dock fick jag såklart möte med en traktor på den smala vägen...uja. Gillade jag inte... :) Men det gick bra.


Ha det gott, kram Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Jätte fint fat. Ylva gör så mycket fina saker. var till henne före midsommar och köpte en present. Skulle kunna handla massor av henne. Tror också att det är en bondpion som du hade i förra inlägget.

Hoppas att du får en bra vecka!
Kram Ullis

Vita små hjärtan sa...

Fin-fint!!!
Kram Agnetha

Nettan sa...

Vilket jättecharmigt fat..å hennes texter är ju bara så snyggt på allt!
Kram Nettan

Mamma Millan sa...

finfint!! exten på var ju pricken på I:et!!!


Idag har nog vart varmaste dagen!phuuuuu...sitter här med fläkten på:))

*SOLA * BADA * NJUUUT!!*
~~♥Önskar Millan♥~~

karola sa...

visst är det så att det är nyttigt att ta en tur bort för att upskatta mer sitt home sweat home....

Sanna sa...

Vilket vackert fat!Jag bara älskar Skarp kalligrafi!
Ha en bra dag!
kram Sanna