torsdag 25 juni 2009

Herr kantarell




Nån som har koll på om det redan går att hitta kantareller för en svampplockarnovis som jag? Vet inte om jag ens törs, tänk om jag kommer hem med nåt giftigt! Huu vad otäckt..

Hursomhelst så har det kommit in en massa fint till butiken, däribland svampborsten då förstås ;-) Men också mycket annat för både liten och stor. Och det väntas fortfarande på Mailegkaninerna, paketet är på väg men förseningen beror säkert på att kaninerna kanske tog sig en sol- och badpaus nånstans på vägen vid sundet i det här varma sommarvädret :-D


Påminnelse - På lördag är det loppisstart (läs gärna mer här) hos EC:s återförsäljare utanför Kungälv så passa gärna på att ta en kik, både på gammalt och nött såsom det nya från butiken!

5 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vi har plockat kantareller..men de är pyttesmå. Såg du att jag gav dig som bloggtips i mitt reportage..du söta Mia som alltid har så fina bilder.
Kram Lotta

Annas Lycka sa...

Hej Mia!! Sturehof är underbara!!! Vill ha vill ha vill ha....Så fina så fina...Bor oxå "runt" Kungälv men den affären missade jag!! Ha det gott!! Ses ...Kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Jag har sett små kantareller bara hittills.
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

carina sa...

Hejsan!
Vad roligt att få besöka din fina blogg igen.
Jag har haft ett blogguppehåll på en hel månad, så nu har jag mycket att ta igen.
Kramar//Carina

Ullis/Leva på landet sa...

Har inte hittat några kantareller än i år. Annars har vi turen att ha dem bakom garaget. Fina saker ni får till butiken.

Kram Ullis