torsdag 11 juni 2009

Göteborgare/Kungälvare med omnejd



Vet inte riktigt om det framgått att Ellis Corners sortiment finns i fysisk butik också? På väg ut till Marstrand ligger den lilla butiken i det gamla brygghuset där du shoppar våra prylar och en del annat. Hon har dessutom några ting som inte finns för hemleverans såsom vattenkannan och strykbrädan från Isabella Smith. Exklusivt minsann ska det vara, hihi!

I sommar kommer Stina ha loppis igen (gjorde succé sommaren -08) i sitt garage dessutom så då kan ni shoppa i två lokaler :-D Och eftersom jag själv bidrar genom mina rensningar så innebär det både det ena å det andra såsom grejer från House Doctor, Nyblom, Jeanne d'Arc, Sia, Ikea, tidigare loppisfynd, glas, porslin, järnkors, madonnor och annat. Så törs säga att det finns nåt för alla! :-D Återkommer när loppisen startar!

19 kommentarer:

Karin A sa...

Jodå det är noterat sedan tidigare! :) Ska absolut åka dit någon gång.

Fin bild på pionen i föregående inlägg!

Kram Karin

Lilla huset på prärien sa...

Åh det låter spännande!! Kanske en liten kul utflykt från Skåne. Oups - nu bråkar barnen... måste kila!!

Kram Jenny

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag ska absolut ta mig dit! Är dock lite osäker på vägen men det får jag kolla upp.... Jag har ju så nära....fy mig.

Ha det gott, kram Marie

Annas skattkammare sa...

Tjoho, jag som är på västkusten ofta på sommaren! Ska definitivt ta mig dit så fort jag bara kan!
Kram /Anna

Smått och gott hos Lina sa...

*noterar i listan på butiker att besöka under Sverige-resan* :-D

Kraam!

Tiina of LiviaConcept sa...

mysig butik ser det ut som! jag ska besöka den när jag börjar jobbpendla till gtb i höst

Ingela la la sa...

Åh, hoppas att jag är i stan då. Då ska jag allt ta mig dit.

Jag har ju glömt att svara på din fråga från länge sen ;) Frisören finns i t-da.. Ovanpå zoo

kram

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej!

Så mycket fint du visar som vanligt! Skulle helt klart bo närmare :)

Hoppas de blir som du önskar nästa sommar, inte en bikinisommar utan en ------ sommar :)

Ha de fint!

Kram & Sköt om dig Jenni

Signe 1 sa...

Tack för dina goa ord på mailen!:-) Din blogg är såå mysig och butiken oxå, förstår att du har lyckats med båda sakerna:-)!! Kramis Sofia

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Synd man bor i uppsala... Men blir det nån tur åt ditt håll så ska jag absolut kolla upp detta! :)

Jeanette

Beppe sa...

:) Nå ble jeg glad! Vi ferierer altid på Marstrand om sommeren hos venner, og nå gleder jeg meg til å komme innom å se i butikken ;) Masse lykke til videre! Klem Beppe

Sand mellan tårna sa...

Tack för dina rara ord (ang. tavlor och komplimangen av Mille).... och tack för att någon tycker att tunikan är snygg..... själv tycker jag nog hot, nu blev det ännu svårare att avgöra..... haha


Godnatt!

Guldkant På Livet sa...

Så himla kul för de som har vägarna förbi, för du har verkligen handplockat mycket fint till din butik Mia, och webbutiken är så snygg och stilren! Mari.

Sommarens skor fr Dalarna i min blogg i dag, för de som besöker Dalom i sommar...

( Nu utnyttjade jag din blogg som anslagstavla: )

Modern Country sa...

Du er så dyktig du Mia, så moro at det går så bra med butikken!
Og så liker jeg også ditt nye Banner. Titter alltid om det er et nytt :)

Håper du får en riktig god natt,
Klem!

Aina

Tidsmästarinnan sa...

Tjohoo, nu är det jag som börjar kolla kartan här...
Kram kram!

Susanne

Huset vid ån sa...

Åh, vad mycket fint! Vill ha allt! Trevlig Helg! Kram Therese

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

åh vad roligt det låter. Dit skulle man vilja åka och kika...det är tyvärr en bit för mig att åka men under sommaren kanske det blir en tripp åt det hållet
Kram Marie

Jenny sa...

Hej Mia!
Det är inte så jättelångt från mig, det får definitivt bli en tur dit i sommar! Loppisen låter spännande:)

Ha en skön helg,
Kramis Jenny

la petite perle sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Trevlight att hitta in här!
Kram //la petite perle