lördag 27 juni 2009

Far är rar




Far är rar, mor ror? Eller hur var det nu igen, minns ni från småskolan? I veckan har det rullat in paket från flera håll och kanter, lustigt att allt kommer samtidigt! Förutom Mailegkaninerna då ;-) Men den som väntar på nåt gott..

Senast nu igår keramik från Västergården och keramiker Monica Johansson. Ett tecken på att min hjärna stänger av såhär i hettan när jag skulle hjälpa maken att bära in paketen, tog en glass efter de två uthämtningarna, och på vägen in frågade jag maken varifrån det andra paketet kom ifrån. Ingen aning svarade mannen så frågan är vem som var dummast, han eller jag. ;-) Jag hade ju följt med och hämtat två paket men det faktumet var tydligen för svårt för två överhettade hjärnor :-D


Här tyckte vi synd om den stackars kisse som tros ha suttit inlåst i ett av våra cykelförråd i upp till ett dygn. Konstigt tycker vi eftersom det alltid är mycket folk i farten i vårt område men tydligen har folk inte cyklat så frekvent i det senaste. En uppmärksam granne hörde jamandet. Nu är stackarn utsläppt och får förhoppningsvis både kärlek, vatten och mat.

Ha en fortsatt skön helg! P.S. nu är pionknopp numero ett utsprungen!

5 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Himmel så fina ..måste nog kolla in i butiken.
Kram Lotta

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll raring...Hjärtskålen är bedårande. Stackars kisse, som du säger hoppas att den får mat och kärlek. Filmen är kanon. Här är det Göta kanal tyvärr...

Kram till dig/ Anne

Jannicke sa...

De skålene var nydelige!!
Me want...

Stakkers pusekatten!
Godt den kom seg ut i god behold ;o)

klem til deg. J.

linruz sa...

Fina skålar. Förstår att han blev sugen på Hallonen de ser smarriga ut!!
kram kram

Ingela la la sa...

Jättefina grejer, jag såg dom i nyhetsbrevet :) Ska kolla in dom lite närmare.

Hoppas allergin och foten känns lite bättre... Min allergi är jobbig med, det här gräset.. phuuu.

Kram