torsdag 4 juni 2009

Besök



Bilder: Mia

Igår kväll hade vi besök av min kompis H med sin pojkvän och deras snart 6 månader gamla lilla S. En ursöt liten tjej som jag mer än gärna har i mitt knä och myser med. Om hon är på humör då vill säga, det är inte alltid det passar den unga fröken. Men när det passar och hon fyrar av sina charmigt tandlösa leenden mot mig så smälter mitt hjärta!

Med sig hade de en ljuvlig ljuslykta och den spred ett vackert ljus under vår middag. Tyvärr inte lätt att fånga på bild typiskt nog men ni får kisa och förhoppningsvis get the feeling :-D

23 kommentarer:

Jannicke sa...

Nydelig liyen lykt ;o)
Ha en fin torsdag! Klem J.

SOFIE sa...

Mmm härligt att få snusa bebis =)
Vilken fin lykta!

Trevlig helg!

Kram Sofie

Carina sa...

Hej

Vilken fin lykta.
Det finns inget härligare än att snusa på en bebies
Ha en bra dag.
Kram

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Jättesöt lykta!
Jag känner feelingen!! :)

Jeanette

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Å, tandlösa leenden är för härliga! Förstår att hjärtat smälter!

mammagumman sa...

Bebisar är magiska! Vad varmt och skönt det ser ut med ljuslyktan. Det behövs verkligen idag när det är så råkallt att det värker i lederna.

In my house sa...

Kikar in för att säga hallo =) och önskar dig en toppen dag!

Kram josse

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken gullig ljuslykta.
Jag förstår att det är mysigt att snusa på en lite baby när man inte har en själv. Mina barn är stora nu.
Kram Susanne

Millas hem sa...

Mmm så sött!

Gillar bilderna med sakerna från Iris hantverk också!

Kram Camilla

Elin sa...

Vad mysigt det låter! Lyktor är bra året om, det gör det lite extra mysigt även försommarkvällar.

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ja, härligt med små...de luktar så gott!
Lyktan var söt!
Ha en skön helg!
Carin

Stjärnor & Champagne sa...

Haha här sitter jag och kisar, kom på mig själv. Visst är dom härliga i den åldern, oftast bara lyckliga. Vilken fin ljuslykta.
Kramis Anne

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att få mysa med en sådan liten tjej. Lyktan var så fin. Är ju alltid så svårt att få till bra bilder i mörkret.


Ha det bra!
Kram Ullis

Prinsesse Elin sa...

De er så herlige disse små. Kunne godt hatt lånet en slik av å til:O) Min har blitt så stor 12 år og går ikke under kategorien bebis lenger. Men hun er det selv om hun begynner å bli stor.

Mannen har kolapset i stolen og snorker som aldri før....hva var vitsen med denne opperasjonen??? he he he

Tiina of LiviaConcept sa...

fin lykta! hoppas ni hade mysig kväll.

HWITA DRÖMMAR sa...

Halloj! Jättesöt liten ljuslykta, mysigt med besök och en liten bebis! Ja, skålen är en Glimma-skål köpt på loppis förra året.
Ha en riktigt skön helg! Kram Maria

Annas skattkammare sa...

Hej! Kikar in och tackar för din söta kommentar, blir så glad! =) Så fin ljuslykta du fått! Visst är det mysigt att ha små godingar i knäet, tröttnar aldrig.. =)
Trevlig helg!
Kram /Anna

EN INREDOHOLIC sa...

I get the feeling. Underbar!!

Önskar dig en fin fin helg. Kram Jannice

Signe 1 sa...

Kanonfin lykta, me like!:-) Ja de är för härliga de små barnen:-) Kram Sofia

Södralycke sa...

Fin ljuslykta, det kan man aldrig få för många av :)

Trevlig helg! Kram Johanna

Bygatan sa...

Så mysigt det lät!

Ska absolut in och kika på det fina sopsetet från Iris...vill HA;-)

Trevlig helg!

Kram Lena

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Härligt med besök och så mysigt med en sån liten. Fin ljuslykta.
Trevlig helg
Kram Marie

My Taste At Home sa...

Lyktan ser riktigt mysig ut.