onsdag 17 juni 2009

10-gruppens toalett/hushållspapper



Bilder: Mia

Minns ni att jag skrev om toalett- och hushållspappret designat för Edet av 10-gruppen? Om inte kan ni läsa mer här. Häromdagen fick jag produktprover, tack till SCA och Frida!

Lika snygga irl som på bild, särskilt det gröna som känns somrigt men måste erkänna att jag var snabb att fota utomhus innan grannarna kom fram för att fråga varför jag fotade toalettpapper.. Ett tips alltså, köp dina exemplar nu men pass på - det är en limited edition!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken lyx! De är superläckra :) Gillade korgen också :)

Lena Kristina sa...

10-gruppen är väl underbar!!!

Jag har en shoppingtrunk från dem som jag använde mig mycket av förr när jag bodde i stan

Trevlig midsommar

Kram Lena

Fröken Fräken sa...

Ett papper som nästan känns för fint att användas! Och jag förstår att du var snabb med fotandet.. en del förstår inte det här med att fota bästa fotona till bloggar... ;-)