onsdag 6 maj 2009

Prosit!



Gud så söööt.. Haha :-D

12 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Men SÅ SÖÖÖÖÖT!!! Hi,hi...jag återkommer och kikar på den igen = ), måste visa min wilma hon älskar pandor .

Kram l-l

Wilma sa...

Men lilla plutten då!
Skrämma slag på mamsen så där...haha!

Vet hur det känns, jag och min lilla "Loppa" är förkylda just nu.


// Wilma

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja det var verkligen så gulligt!
vad fint det var med omtanke i förra inlägget.
Ha det gott Marie:)

Hanna sa...

Vilken liten sötnos! Min 8-åring blev alldeles såld på den lilla. Stackars mamsen, hon kan ju få skrämselhicka. Kram

Gotlandsliv sa...

Haha! Det där är min favorit! Hade med den på min blogg för länge sen, men man kan se den om och om och om igen, för den är ju så söt! :)

Jannicke sa...

Neimen, guri så søt!! Jeg kvapp nesten litt, babyen nøs så høyt!!
Klem til deg fra "søs". J.

Bokmalen sa...

Hahaha, jag skrattar så jag gråter!!! ;)
Kramen, Maria

Mari sa...

Ja visst e den underbar! Jag har tittat på denna var dag i över ett år nu o blir lika glad varje gång! =D

Du gör så snygga headers, roligt o titta in när du byter så ofta! Sorry ja e så dålig på o kommentera bara!

Pözz o kram på dig gumman!

Stjärnor & Champagne sa...

Hihi ja den är så söt...

Kram Anne

Wilma och jag sa...

Hahahahaha.....va söööt!!! :)

Kram!

karola sa...

hehehe...så rart!

Flaggduken 2 sa...

Så sött!
Kram Petra