lördag 23 maj 2009

Mjau




Bilder: maken

Vi har nästintill fått en liten ny familjemedlem *hihi* Nä, men vi har en ny kisse i grannskapet, en liten en är detta med härliga färger som fattat tycke rejält för oss. Vi har en kattgrind som vi sätter in i altandörren när vi har öppet med tanke på att det finns en del katter i området som trippar omkring. Missförstå mig rätt nu, jag älskar katter men jag vet ju inte hur de reagerar om de skulle komma in, blir de rädda kanske de kissar och ja, ni fattar nog vad jag menar..



Bilder: maken

Denna kisse är mer än bedårande, liten och kattunge som h*n är.. Vill mer än gärna komma in och har aldrig varit med om en mer enträgen och nyfiken en än denna.. H*n letade efter en öppning för att komma in, satte sin lilla tass mot nätdörren och tittade in på oss med huvet på sne, hur söt får man egentligen vara?

32 kommentarer:

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vilken liten goding..hoppas allt är bra med dig.
Kraam Lotta

VITA NYANSER sa...

Vilken söt liten gobit! Kudden på barnrummet är från IKEA.

Ha det bra!
Kram l-l

Mamma C sa...

Det var en söt liten kisse. Jag gillar katter jätte mycket, men jag vill inte ha dom kissa och bajsa på min tomt. Här har det blivit så att några katter har andvänt mitt växthus som sitt dass, och det är inte kul alls.
Kram Mamma C

Myownhome sa...

Åh det var verkligen en gullig tjej/kille. :) Fast det är väl svårt att hitta något mer bedårande än kattungar? :)

Kram //Johanna

Huset vid ån sa...

Åh, vad mycket trevligt du bjuder på...Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Therese

Syster Yster sa...

Hej! Måste bara fråga har ni gjort nätdörren själva? Vart har ni fått själva nätet?? Vi har själva gjort en nätdörr som vi satt in men nätet är lite trist och grått.

MVH
Anette

Ingela la la sa...

Vilken söt liten kisse. Måste vara svårt att stå emot dom där bedjande ögonen.

Kram Ingela

mammagumman sa...

Helt bedårdande!

Lilla huset på prärien sa...

Ha ha, ja mycket sötare än så blir de inte! Du får väl plocka in honom och gosa lite vet jag! :)

Kram Jenny

Helena sa...

men du, vilken fantastiskt söt liten kisse! Ha en härlig söndag! Kram Helena

alegni sa...

åhh, den är alldeles bedårande! jag älskar katter, men är tyvärr allergisk mot dem :(
kram
ingela

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vi bokade en stuga i Ramsvik..du kanske har några bra tips på utflyktsmål..fiskardottern:-)
Kram Lotta

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken söt liten kattunge. Vi har en del katter som bor här runt omkring. De är fina, men en del bajsar i våra rabatter, det är inte så kul när man ska rensa...
Ha en fin söndag:)
Susanne

Hemma hos Klara... sa...

"Helle gu tå töt". Så stora bedjande ögon så man smälter :)

Hoppas du får en bra söndag!
Kram Helena

Verra sa...

Hej! Vilken söt liten kisse! =)

Ja du har ju varit i mina trakter med. Dalarna. Visserligen kommer jag från Avesta. Men det brukar bli Borlänge när man ska shoppa *ler* Måste oxå försöka komma iväg till Ylva skarp. Hon gör ju så himla fina grejer.
Kram Verra

Jannicke sa...

Åh,
hun var så søt!! Nei, hva er vel søtere enn kattunger!!!
Håper du har det bra, min venn :)
Klem J.

karola sa...

men så rar,jag har haft besök på altanen i loppisfåtöljen...där låg en raring och sov så gott så :)

SOFIE sa...

Vilken liten sötnos :-)
Hoppas att allt är väl med dig?!
Kram Sofie

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Katter är jättefina och den här katten hade ju hur fina och kloka ögon som helst. Man ser riktigt vad han/hon vill fråga.
Men inge kul när de kommer in på tomten och gör sina behov....nej fy!
Söndagshälsning
Carin

Maria sa...

Så söt! De här bilderna får mig att vilja skaffa en katt igen! Fin blogg du har!

FURNISH.etc sa...

Åhh vilken liten söting! fina färger!

axelina sa...

Supersöt!:)

Fröken Tindra sa...

En så´n liten sötnos du visar. Nog kan de vara lite envisa när de vet vad de vill. =0)
Kram!

bubbelrummet ♥ sa...

Vilken söt liten kisse :-)

Beas barnslikheter sa...

Vilken sötnos!

Ska du inte slå till på en liten ny familjemedlem?

Hundar kissar och bajsar inte gärna inne, så det kanske skulle vara något? :-D

Thorins Trädgård sa...

Otroligt söt katt! Vilken teckning.

/Marit

jagochmitthem sa...

Så gullig den var!!!! Jättesöt!!!

Kram Annette

Irina sa...

Åh, så här ser min drömkatt ut! Önskar att jag var hemma oftare så att jag kunde ha en sån här sötnos boende hos mig. :-)

Hwita Villan sa...

Urgullig!

Kram M

Linn sa...

Mmmmm, det är ju så man smälter. Kattungar är så söta, helt oemotståndliga! Dock hade nog min stora katt jagat iväg en sån där liten sötnos illa kvickt! :-)

caroline sa...

Åh vilken söt liten kisse :)

disa sa...

楓采,荷蘭村,亞士頓,湖水岸,水月雅緻,風緻主題,城市水棧,麗緹,簡愛,沐蘭,悅豪,高登,四季,愛莉園,微風,楓采,紅樓,麗景,七星,歐悅,楓采,桂冠,震點樂,歐悅,微風,沐夏,遊桐花,101,真善美,長青,港賓,甜蜜蜜,百老匯,箱根,碧雲天,采舍,涵碧園,愛情海,楓林,悅萊,花園,喜來登,春風,楓采時尚,麗緹,谷關明,圓緣,夢田,亞曼尼,花鄉,璽朵,允頌,春風,河堤,綠驛,御宿,激點,布拉格,青森,凱撒,柏克,國妃鷹堡,長興,花嫁情境,威尼斯,峇里島,日光花園,四季,春天,伊甸風情