lördag 16 maj 2009

Midnatt råder..


Bild: Mia

De säger ju att antingen har man tur i spel eller i kärlek. Men jag säger att jag har både ock ;-) Ibland i alla fall.
Under bloggpausen kom nämligen två vinster på posten - ett ljuvligt fint halsband från Bralliz som jag vann i hennes tävling, tusen tack Alice! Och så vann jag 400 kr i presentkort på Klara färdiga gå. Otålig som jag var brände jag dem på en gång - massa härliga muffinsformar, en snöflingeform till vintern och så en termometer så som den vi har i vardagsrummet fast denna är modellen större. Tusen tack till Klara färdiga gå och Firmex som anordnade tävlingen!



Bilder: Mia


6 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mia stort grattis till alla vinster, jättekul. Skall snart ha en tävling när jag når 20 000.
Kram Anne

Bralliz sa...

Hej Mia! Vad kul att du tyckte om halsbandet :)
Vilka fina bakformar du har köpt! Super gulliga!
Ha det bra!
Kraaam Alice ♥

Jannicke sa...

Hei Mia.
Så godt du er tilbake!!
Heldige deg da! To flotte premier!
Her i Norge går vi mot nasjonalfeiring nå..
Så i morgen blir det fest og jubel i hele Norge!
Ønsker deg en riktig så god helg..
Klem J.

Jessica sa...

Visst är det kul att vinna?! =)
Jättefina vinster också.

Hoppas du får en bra helg!
Kram
Jessica

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Grattis till alla vinster!

Och jag skulle tycka om att frossa i julen även om det är försommar ännu:)

Hejjar på alla nordiska länder som har toppenlåtar i år! Främst Norge! Men inte blir jag sur om Sverige vinner heller:)

Sen gillar jag låten som går.."balkan girls like to party,party.."...och Turkiet och Moldaviens låtar!

Susanne

Wilda Stenlyckan sa...

Grattis till alla fina vinster!
Kram Sara