fredag 15 maj 2009

Mellan syrén och hägg


Bild: Mia

Hej vänner,
oj vad många som gissat diagnos på min yrsel. *fniss* Men ingen hade rätt.. Så därför känner jag att jag behöver dementera. Nej, ingen stressreaktion, inget virus på balansnerven, ingen lägesyrsel, kroppen säger inte till mig att ta det lugnt, inte brist på sömn och heller ingen utmattning. Något helt annat helt enkelt som jag dock väljer att hålla för mig själv som jag skrev sist. Jag mår dock bättre. Tuuusen tack för alla krya-på-mig-hälsningar, de värmer än!

Nyttigt med bloggpaus även om det är lite tråkigt emellanåt när man är van att slänga ut inlägg ;-) Underbara dagar har flygit förbi och med det menar jag det fina vädret vi haft. Lite kyligt emellanåt men solen har lyst och gjort att det ändå känns som vår och att vi närmar oss sommaren! Med mig sist från mamma och pappa fick jag lite hägg och ännu inte helt utslagen syrén, ett par favoriter i trädgården som jag tyvärr inte har plats för själv. Men man vet aldrig, kanske en dag.. ;-)

Tillägg - haha, Susanne, anar vad du menar - NEJ ingen bebis på g heller (tyvärr)! :-D

15 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll Mia...Hoppas att du mår bättre och kul att du är "tillbaka"...

Kram Anne

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så ljuvlig bukett:) Syren är väl bland det vackraste!!

Och skönt att du mår bättre. Men en sak dementerades inte....;D
Nåja, huvudsaken är att du mår bra!

Susanne

Vit poesi sa...

TÄnk att man saknat dig fastän du bara varit borta några dagar!! Tänkte på bebis, men det har du ju dementerat .-)
kram Malin

Bruno och Mig sa...

God afton!
Det har varit tomt utan dig i bloggvärlden.
Skönt att du mår bättre nu!!

Min mormor säger alltid att tiden mellan hägg och syren är den vackraste på hela året. JAg är beredd att hålla med. Det är helt underbart ute nu. Och du har tagit in en bit av det vackra. Det ska jag göra i morgon när jag städat klart.

HA en skön kväll. Stora kramar L

Sjabbig men chic sa...

Jag hoppas verkligen att du mår lite bättre nu. Jag skiter i orsaken, alla ska må bra i Lisas värld!;)
Hägg och syrén är defintivt två av mina favoriter också.

Kram på dig nu och ha en alldeles underbart mysig fredagskväll
Lisa

mitt skärgårdsliv sa...

Så bra att du mår bättre! Önskar dig en riktigt trevlig helg!

timelesshome annika sa...

Hoppas du mår bra!
Själv mår jag toppen upp som en sol ned som en pannkaka:)
Jag firar ett år som bloggare kom och hälsa på du kanske vinner!!!!

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Kul att du verkar på G!
Ha en skön helg!
Carin

Mitt og Mine sa...

For en herlig bukett! Nå fikk jeg lyst å gå ut og hente inn litt hegg og syrin!! :)

Ha en herlig helg!

Klem M

Signe 1 sa...

Kul att ha dig tillbaka o hoppas att du mår bättre! Underbar bild!:-) Stor kram Sofia

mammigranten sa...

Första reaktionen från min man när jag öppnade din sida: Tjusigt! vem har gjort den buketten?

Haha, inte ofta han ger såna komplimanger!

Trevlig helg!
Skönt att du mår bättre, och som andra sagt innan orsaken är ju inte det viktigaste för oss, det är ju bara att du nu mår bättre!

Kram

Bralliz sa...

Haj Mia! Vilken fin bild du visar!
Din layout är också så himla fin, hur får du till den så bra hela tiden?! :)
Ha det bra!
Kraaam Alice

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Underbarar Mia..det får vara vad det vill..bara du finns här känns bra igen. Ta hand om dig.
kram Lotta

C´est la vie sa...

Härlig bild, längtar så till allt blommar. Lina, C´est la vie

M.How sa...

Skönt att du är tillbaka med dina härligt inspirerande bilder :D Visst är det underbart att ta in och njuta av allt som naturen erbjuder just nu! Man blir så lycklig!

Hoppas du mår bättre och får en skön schlagerkväll!

kram madde