söndag 24 maj 2009

Den handlingskraftiga tanten



Maken och hans polare (och nu då jag) höll på att garva ihjäl sig åt detta klipp som faktiskt ser ut att utspela sig i Sverige om man tittar på skyltarna..?

Lägg märke till den coola, tuffa tanten som nickat till vid övergångsstället och att vissa straffar Gud med en gång.. (i det här fallet använde han airbagen som redskap) :-D

Det påminner mig om min modiga brorsa som törs knacka i motorhuven på den bil som helst vill blåsa vidare men högst motvilligt stannar vid övergångsstället.. Som en liten tankeställare sådär :-D

Tillägg - tydligen är det en reklamfilm vilket gör mig lite irriterad på den som lagt upp den på youtube.. Sånt bör man upplysa om tycker jag! Men skoj hursomhelst!

5 kommentarer:

Jannicke sa...

Hahaha!! Heia den gamle tanten!!!

Denne må jeg vise til min mann ;o)

Klem til deg ;o) J.

VITA NYANSER sa...

Vilken underbar tant!!! = ))

Kram L-L

Signe 1 sa...

Håller med föregående skrivare, hihi. Vilken skön tant!:-) Kram Sofia

axelina sa...

Visst är den kul. Men det är faktiskt en reklamfilm...

Dicksonska våningen sa...

Tvålpumpen fanns i olika färger. De jag kommer ihåg var svart, vit, turkos, röd tror jag och så den jag köpte som de kallar beige...

Jag har provat den några gånger nu och den fungerar jättebra!

Kram Annika