måndag 4 maj 2009

Anything is possible




Bilder: Mia

Ibland har man ändå tur i oturen. Maken ringde, irriterad och sur över att generatorn i bilen hade gett sig så han väntade på bärgarassistans. Sköööönt ändå att det inte blev ute på resande fot i Dalarna utan att det sker på hemmaplan.. Men fy för oväntade kostnader!

Apropå Dalarna - hos Ylva shoppade jag förstås en del, så ofta lär jag nog inte åka upp till Dalarna att jag ville passa på att utnyttja den skatteslant jag ännu inte (hihi) fått tillbaka. Shoppingen kommer ni få se i etapper och först ut är de kuddfodral som jag länge velat ha men inte unnat mig. Som bloggerska med intitt i inredningsvärlden som vi ju faktiskt har vi som inredningsbloggar är det tyvärr lätt att bli kuddoman..

Maken fick hjälpa till att välja texterna och det blev anything is possible (allt är möjligt) och follow your dreams (följ dina drömmar). Man ska aldrig ge upp sina drömmar och inte heller hoppet - allt är faktiskt möjligt!


Mer shopping följer!

21 kommentarer:

Söta prickar sa...

Hejsan!
Fina kuddar!!!
Det är det gamle baghus (blivit nät-butik), La Finesse (numera verkar vara nät butik utan möbler :( ) ocg sedan Ville Kulla som håller på att flytta och har såklart flyttstängt när vi är där ...så less jag blir. Har du varit i Ledreborg country living mässan? heeelt underbart...där är inte mina favorit med denna år. Vad deppig detta låter när allt handlar just nu bara om butiker och köpa-köpa...
Kram Lotta
P.S har du varit i köpenhamn och vet några fina butiker så tipsa mig!

Jannicke sa...

Åh, de puten var utrolig fin!!

Så kjedelig med bilen.. Slike utgifter er aldri hyggelig!! ;(.
Klem J.

Signe 1 sa...

Åhh du ljuva shopping, hihi! Du har inhandlat såå snygga kuddar! Kram Sofia

Stämningsfullt sa...

Hej!
Typiskt med bilen... :( Men som sagt, tur att det hände på hemmaplan.
Så underbart fina kuddar ni köpte!! De skulle gärna få flytta hem till mig :)
Ha en bra kväll.
Kram!

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Ett ord, avis;) jösses vad de är fina=) Kram M

Annas skattkammare sa...

Jättefina kuddar!
ha en fin kväll!
Kram /Anna

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Jätte fina..och ni är så söta tillsammans.
Kram Lotta

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Jag säger som alla andra: Jättefina kuddar med bra text!
Förstår att du är svag för kuddar - det är inte svårt att vara!
Hälsn
Carin

mitt skärgårdsliv sa...

oväntade utgifter är inget roligt, men tur det skedde på hemmaplan! Fina ord på kuddarna, fick lust att pyssla nå nu med dessa ord kanske man söker fram stämplarna :) Ha det bra!

Nettan sa...

Jättefina kuddar du köpt för " skattepengarna " =0).
Tråkigare med bilen, det är skit när de krånglar.

Har tagit & köpt en ny andrahandsbil, då våran gamla bara kostat oss pengar på sistone, kanske visar den imorrn ;0)

Kram Nettan

Ingela la la sa...

Vilka fina kuddar. Ni verkar ha haft en riktigt mysig semester i Dalarna.

Synd fast ändå tur att bilen gick sönder nu och inte då..

Tack för din grattishälsning!

Kram Ingela

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fina dom är...Hon är ju så duktig på att texta. Skulle gärna vilja ha något från henne. Skall bli kul att se vad du har shoppat mer för dina "skattepengar" hihi. Ja det är lätt att göra av med dom innan man har fått dom.

Kram Anne

Marits vita skrin sa...

Nämen har du varit i min hemstad. Vad roligt....

Vilka underbara kuddra du har köpt. Jag ser fram emot att se mer av vad du shoppat i dalarna.

Har karln din generator frågor så är min karl specilist på det.

Kram på dig.
Marit

Verra sa...

Gud vad fina!!! Såna skulle jag oxå vilja ha. =)

EN INREDOHOLIC sa...

Underbart i lila!! Jag är oxå lila nu. Konstigt :) Kika in hos mig och tävla om en vacker krona av Monica Johansson värde 600 kr!!!

Kram
Jannice

Lilla huset på prärien sa...

Fantastiskt fina kuddfodral! Ylva gör så mycket fina saker att det är lätt att gå helt bzrk blad alla skatterna. Jag gillar muggarna supermycket!

Kram Jenny

Vårt lilla hem sa...

Oh så vackra kuddar! Hon textar verkligen helt otroligt fint! Det var fina och tänkvärda ord/texter ni valt, något man kan bära med sig var dag tycker jag.

Ha en skön dag! Hoppas det inte regnar söderut, för det gör det här :)

Kram Jenny

Livets njutning sa...

Åh, vad fina kuddarna är. Tänkvärda ord ni har valt. Gillar Ylva Skarps skapelser mycket. Äger inget av henne än men snart så. :)

Hoppas att det går bra med bilen. Det är inte kul med oväntade utgifter.

Jättefin header du har gjort..

Kram Jenny

VITA NYANSER sa...

Tack goa du för din fina kommentar! Ska kika runt här, kul att hitta hit.

Ha det bra!
Kram l-l

Blåbärs och smultronstället sa...

Tur i oturen är allt bra att man har ibland. Kuddarna var jättefina och roligt med ordspråk på också.
Gillar ordspråk, min favorit är: Carpe diem, fånga dagen!
Kram Susanne

Livs Lyst sa...

Så fine puter!!!!! Veldig kuult med denne skriften på!

Hilsen L-jo som ønsker deg en fin dag i morgen :O)