lördag 4 april 2009

Vid din sida



Bilder med tillstånd från TV4, foto: SPTI/TV4.

Jackie (Susan Sarandon) och Luke (Ed Harris) är sepererade sedan en tid tillbaka. Tillsammans har de barnen Anna och Ben. När så Luke får ny flickvän Isabel (Julia Roberts) har Jackie skarpa synpunkter på hur hon tar hand om barnen. Livet är dock grymt ibland och tar en oanad vändning för Jackie.

TV4 ikväll, kl 21.25.

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här och en ring från Dreams of pearls här.

15 kommentarer:

Wilma och jag sa...

Den är bra den filmen!!! :)

Ha en fin filmkväll!

Kram

Prinsessa sa...

Den filmen skal jeg se:O) HURRA:o) Ha en mysig kveld. Kram fra Elin:O)

Skatan sa...

Den filmen gillar jag...

Trevlig kväll.

Anna Skata

Vardags-mirakel sa...

Gillar din blogg och filmen du tipsar om! Ha en härlig helg, kram Eva

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, den är verkligen bra:)
ha en fin kväll.
Kram lallis

Lena Kristina sa...

Den filmen är ju såå bra och såå sorglig.

Tur att jag jobbar annars hade tårarna flödat i soffan i kväll.

hoppas solen lyser på dig och att du kan njuta lite av värmen

Kram Lena

karola sa...

Rekommenderar filmen verkligen! ...ladda upp med servetter...
ha en trevlig kväll!

Handplockat sa...

Den minns jag allt
jag är filmtokig och vi sköter bion här i byn
så många filmer blir det
ha en toppen helg

Anita fra hjerterommet sa...

Utrolig fin film! Anbefales! Her bestemmer ungene frem til ca 22 så jeg får nok ikke sett den i kveld.. snufs.. men kan jo heldigvis ta den opp. Løper og gjør det med en gang. Ha det! og takk for film tips!!

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar den filmen. Hörde precis att den börjat.

Kramar Ullis

kardemumma sa...

Jag gråter varje gång jag ser den!
Varje gång...
Ha en skön söndag!
Kramar C

BUBBELRUMMET sa...

Visst har det varit fint väder idag :-) Åh!

Wilma sa...

Den filmen har jag sett några gånger, längesen nu dock, den är väldigt bra!

Kolla in och TÄVLA hos mig...

// Wilma

Stjärnor & Champagne sa...

Den här filmen är bra, har sett den flera ggr.
Kram Anne

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Jag vet att filmen är bra men jag orkar inte med den - för känslig för detta - vad jag förstår!
Ha en bra filmkväll i alla fall!
Hälsningar från norr
Carin