söndag 19 april 2009

Snö of Sweden



Bilder: Mia

Jag och en kär vän, H, har en oskriven regel.. Vi ger varann smycken i present. Till en början blev det bara så, förmodligen för att vi då inte hade make och sambo som kunde förära oss och nu har det nästan blivit något vi (tror jag) förväntar oss av varandra, hihi. Inte alls dumt tycker jag och våra karlar kanske får lite andrum *fniss*.. I år fick jag ett vackert armband från Snö of Sweden, håll med om att det är snyggt!
(Så kom ju jag med lite bluddrigt också tyvärr men svårt att undvika i det här fallet ;-) )

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här.

13 kommentarer:

Signe 1 sa...

Åhh vad fint! Älskar SNÖ:s smycken!:-) kram!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag älskar deras smycken, och passar ibland på att handla när de har sin fabriksutförsäljning ca 2 grr per år:) 2:a hands grejor, men snygga ändå!!

Detta var jättesnyggt! Ska nog kolla in det lagom till mors dag....;)
Susanne

Smått och gott hos Lina sa...

Så fint! Och vilken kul idé att ge smycken till varandra.

Kram Lina

Drömmar och Lycka sa...

Det var jätte fint, vilken härig tradition som ni har infört, lite extra roligt att få det av väninnan också :)

Hoppas du haft en härlig söndag!

Glada hälsningar Linnéa

Annas Lycka sa...

Vilken rolig idé, den skall jag tänka till på!!! Jätte snyggt halsband!! Kram Anna

Therese sa...

Snö gör mycket fint...

Maria sa...

Vackert!

MammaRebecca sa...

Åå de va jätte fint:)Kul att ni ger varann fina smycken, de är väl nått man aldrig får för mycket av:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint armband du fått av väninnan. Det var en bra ide!
Tack för kommentaren och ha det gott.
Kram till dig
AnnaMaria

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Å vad fint..förstår att du blev glad för det.
Kram Lotta

Livs Lyst sa...

Hyggelig at du tittet inn i min blogg! Her inne hos deg var det jo mye spennende å lese og se. Dumt jeg ikke bor i Sverige nå, så kunne jeg meldt meg på tv-oppussing... Men jeg er jammen ikke sikker om jeg ville at andre skulle tatt interiør-avgjørelser i mitt hjem da.. hihi. Jeg får nok nyte å gjøre det selv!

Ha en fin uke!
Hilsen Ljo :O)

Monkan sa...

Vilken kul idé :-) Då är det ju aldrig nåt problem vad man ska köpa, köper man bara nåt man själv gillar och vill ha så brukar det gå bra. Jättefint armband, Snö har så mycket fint. Grattis i efterskott :-)

SIB låter som en trevlig idé, men vet du hur många bloggar det finns...? Sanslöst många! Det kommer att bli en härlig lista :-)

En blogg som blivit en websajt, med olika sidor? Intressant. (Knapparna Events och Bloggträffar funkar inte, de går till Startsidan).

alegni sa...

jättefint!