fredag 1 maj 2009

Så skimrande var aldrig havet..





Oj vilken pangdag det varit idag, riktigt sommarfeeling! Sittandes vid datorn på kvällskvisten höll jag på att kissa på mig av rädsla när jag hörde någon tassa i gruset utanför arbetsrumsfönstret som var öppet. Sedan kom jag på att det var maken som var ute och vattnade, haha! Ja, ni glömmer väl inte att vattna nu när det är såhär torrt?

Hursomhelst passar det ju perfekt att presentera ytterligare nya produkter inkomna till Ellis Corner från Västergården! Sommarprodukter också förstås, snacka om tajming!

13 kommentarer:

Jannicke sa...

Lettskremt du også?? Jeg og... ;o)
Jeg trenger ikke se skrekkfilm for å få fantasien til å løpe, den løper løpsk helt av seg selv, haha!!

Nydelige ting! De muggene med hjerter på er jo bare helt vidunderlige!!
klem og god natt ;o) J.

Maria sa...

Jeg elsker de kannene ;)Tror jeg må bestille meg en..

Klem Maria fra Idekroken

rosenskära sa...

Vad rolig du är! Hör nästan Hitchcock-musiken i bakgrunden...

Här i Skåne har vi bevattningsförbud på flera håll, så vi får vattna med måtta!


Lena

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Men vad mycket fint..blir sjuk av allat du har i butiken.
Ha en skön helg nu
Kram Lotta

Karin A sa...

Så många vackra och inspirerande bilder du bjudit på det senaste Mia! :) Underbart körsbärsträd ni har. Jag är en flitig vattenkanneanvändare. Kram Karin

Fröken Fräken sa...

Ja, visst är det härligt soliga dagar nu? Inte riktigt lika varmt här, och med tanke på vissa envisa snöhögar som fortfarande finns är det nog ingen större risk för torka. Men nu ska balkongen fiffas till!! Ha en härlig majhelg!

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka härliga bilder, den lilla kannan har jag ju från dig supernöjd...

Kram Anne

Lottaspace sa...

Får ju riktigt sommarkänsla av dina härliga bilder!

Ha en skön 1:a maj!

Kram,Lotta

kardemumma sa...

Tack snälla du för tipset ang. Isabella Smith!
Fina saker du har i butiken!
Ha en underbar helg!
Kramar C

Signe 1 sa...

Vilka superfina sommarbilder!! Kanske skulle nätshoppa lite från EC, hihi...då skulle min man bli glad, ähum, shoppinggalen som jag är;-)Kram Sofia

Jenny sa...

Hej Mia!
Vilka ljuvliga kannor!!
Du har så mycket fint i butiken, man vill ha allt:)

Ha en jätteskön helg,
Kram Jenny

Inspiration i vitt sa...

Allt från Västergården är vackert att duka med, jag har några saker därifrån och de tröttnar jag aldrig på. Kramar till dig/ingela.

Moderncountry sa...

Oja det er så deilig!! Har akkurat satt meg ned og vinduet står oppe og det lufter så deilig. I dag har det virkelig vært sommer. Nydelig!! Slappet ac ute på verandaen, pottet nye planter og vært i skogen. SLike dager er så verdifulle og man kjenner seg tilfrends når man kryper til sengs.

Du tar virkelig Nydelig bilder Mia, og kannene er sååå vakre!

Ønsker deg en underbar helg!!
God klem Aina