fredag 24 april 2009

Rånarna



Bilder med tillstånd från SVT: (c) Röde Orm Film/Jappe Liljedahl.

Om ni vill se en riktigt bra film ska ni slå på SVT1 ikväll kl 21.45 och se Rånarna. Sofia Helin, Mikael Persbrandt, Stina Ekblad, Stefan Sauk och Stig Engström är fem orsaker till varför ni ska kika.

Ett iskallt och professionellt utfört rån äger rum i centrala Stockholm och bytet blir hisnande 20 miljoner kronor. Polisen tar upp jakten och finner flyktbilen övergiven i skogen. Rånarna hittas med hjälp av en helikopters värmekamera men helt plötsligt försvinner de röda punkterna på monitorn spårlöst..

7 kommentarer:

Signe 1 sa...

Me like Persbrandt!! A lot;-) Må gott, Kram Sofia

In my house sa...

Hej å tack snälla för rara söta ord hos mig =)
Önskar dig en dundermysig helg med mycket sol - som det är lovat =)

Kram kram j

Jannicke sa...

..ville bare ønske min kjære navnesøster en riktig så god og trivelig helg :o)
Klem til deg :o)

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Tack för tipset..ikväll blir det nog ingen tv. En promenad skulle vara skönt efter grillmiddag.

Kram Lotta

Stinas butik sa...

Men Mia så fint du gjort i överkanten!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Den är bra, han är underbar...Vet inte vad han framkallar hos oss kvinnor. Hoppas att allt är väl nere i T..Solen skiner på dig. Fick precis en inbjudan till möhippa där. Vet ej m jag skall ta mig ner dit. Vi skall på bröllopet i augusti.

Kram Anne

Therese sa...

Jag är också ett Persbrandt-fan....han är great!