fredag 17 april 2009

Presentfrosseri





Bilder: Mia

Visst är det skoj att fylla år? Minus det faktumet att man blir ett år äldre för varje år som går då. ;-) Men handdukar från Krasilinikoff, porslin från Greengate (mina favoriter är det rödvitblommiga och rödvitprickiga som ni ser), detaljer från Walther og Co, porslinsskärbräda från House Doctor, Två systrars söta av Eisenmannssystrarna och ett diskställ (som färgmässigt matchar KA-apparaterna plus vågen i creme) kan få en att glömma det där faktumet. Några av mina presenter blev dessa och mer blir det kanske imorgon.. *fniss*

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här.

27 kommentarer:

Verra sa...

Åhh vad mycket fint. Fyller själv år om ett par veckor. Önskar mig oxå saker från GreenGate. *ler* =)
Grattis i efterskott! Kram

Inspiration i vitt sa...

Så mycket fint du har och den gamla planchen du fyndat till dig själv var ju så charmig. Massor av grattis kramar till dig./Ingela.

HWITA DRÖMMAR sa...

Åh va fina presenter du har fått! Diskstället var jättefint! Önskar dig en trevlig helg! Kram M

Jannicke sa...

Så mye fint!!!

Gleder meg til å se mer :o)

Wilma sa...

Åh, GRATTIS!
Fina presenter du fått.

// Wilma

Marie//Tekla Maräng sa...

Så mycket fint och visst är det kul att fylla år. Öppna paket och umgås, mysigt.
Ha det gott och grattis i efterskott:)

Smått och gott hos Lina sa...

Vilka fina presenter, och de känns som att de är helt rätt presenter till dig. Kul!

Trevlig helg!
Kram Lina

linruz sa...

Oj oj vad mycket fina presenter. Förstår om du är nöjd.
kram kram

marianaskeramik sa...

grattis grattis
härliga presenter
kollade ditt förra inlägg och såg min trotjänare från KA. den blir jag glad av varje gång jag kommer in i köket
ha en trevlig helg
marianskeramik

Signe 1 sa...

Vi har samma smak, det hör jag det:-) Superfina saker!! Själv fyller jag i januari, så jag får snällt vänta ett tag till, hihi. KRAM Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till fin vinst. Ser att den hamnade helrätt hos dig. Du har fått mkt fint.
Ha en bra lördag
Kram till dig
AnnaMaria

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Åh grattis, sicka fina saker, den där från W & CO är min favorit=) Kram M

karola sa...

-oj så mycket godsaker....hoppas du har en fortsatt trevlig helg! Firar du idag också?

Ellas Inspiration sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en underbar dag!

Kram Karin

vårt lilla hus sa...

*fnissar lite* Kika in hos mig, nu tävlingen avgjord =)

Kramar H

Vårt lilla hem sa...

Stort grattis i efterskott!! Vilka underbara presenter du har fått! Älskar de blommiga skålarna, de är så fina.

Ha en riktigt skön lördag!!

Kram Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Så mycket fint:) Kul!
Ha en fin lördag
kram Lallis

mitt skärgårdsliv sa...

Prickigt från Greengate är så fint. Ett stort grattis i eftersktott!! Önskar dig en riktigt trevlig helg!!

Annas skattkammare sa...

Vad fina presenter du fått! Grattis på födelsedagen!
Kram /Anna

Lilla huset på prärien sa...

Grattis i efterskott Mia! Vilka fina saker du har fått!! Och skolplanschen är ju jättefin - förstår att du känner dig nöjd med det köpet :)

Och så snygg den är nya Kitchen Aid!

Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Mia!
Åh vad fina grejer du fick i födelsedagspresent!!
Ha en jättebra söndag,

Kram Jenny

Magdalenas Hem sa...

Hej Mia :)

Tack för tipset, men det var inte den jag menade utan bloggers egna menyrad högst upp :)förstår du vilken jag menar, jag la in en bild i mitt inlägg nu så att man kan ana, den blev väldigt liten, men jag tror att du ser den ;)
kramis!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Sanningen är den Mia att du är värd varenda liten sak..du är den bästa här i blogglandia..och jag är så glad att du finns.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara saker du har fått. Tror inte att det blir så mycket fint som hamnar här när jag fyller.

Ha en fortsatt skön helg!
kram Ullis

Hemmalycka sa...

Jättefina saker!
Var gärna med i min tävling
Kram Åsa

Nettan sa...

Å så mycket fint! Greengate saakerna känns verkligen härligt sommriga å får en å tänka på saftkalas i bersån!!
Kram Nettan

Anonym sa...

hvad jeg ledte efter, tak