onsdag 29 april 2009

Praktiska lösningar




Bilder: pressmeddelande från Magisso/Dinamant.

Jag tror att vi tjejer uppskattar praktiska lösningar lite mer än det motsatta könet. I alla fall när det gäller hushållet. Jag törs säga att de flesta av oss hänger disktrasan över kranen. Eller hur?

Nu kommer Magisso - disktrashållaren som du fäster enkelt med en magnet, en på insidan hon och en på utsidan. Utan att göra åverkan förstås och den installeras lätt på bara några sekunder.


Magisso designades av Miika Mansikkamaa och finns att köpa på Cervera från och med maj månad och på www.smartasaker.se Den finns i rostfritt stål med böjd eller rak arm samt i plast med böjd arm. Du köper den rostfria för ca 449 kr och den i plast kostar ca 229 kr.

15 kommentarer:

Signe 1 sa...

Kanonsmart lösning:-) Och ja, jag hänger disktrasan över kranen, hihi... Kram Sofia

Inredningsgalen sa...

Snyggt o så smart!Något för oss brudar!!

Skatan sa...

Genialiskt!!

Jenny sa...

Hej Mia!
Vilken smart lösning för disktrasan!

Ha en bra dag,
Kram Jenny

Ankie sa...

Önskar dig en riktigt fin Valborg!

På www.kronjuveler.se finns handgjorda
unika smycken med prinsess-tema..:-)

me and alice sa...

Vilken smart grej! Varför kan man aldrig komma på en sån smart sak!!
Ha en trevlig Valborg!
Kram Susanne

Jannicke sa...

Så lurt!!!
Klem J.

Hemmalycka sa...

Väldigt smart, lite dyrt kanske för en sådan liten manick.
Kram Kram

Helena sa...

Himla smart grej! Ha en härlig valborg! Kram Helena

Sjabbig men chic sa...

Jättesmart! Fasst vi har porslinsho så jag får komma på någon annan löösning.;)

Kram Lisa

marianaskeramik sa...

åååh så smart! varför tänkte inte jag på det?
ha de bra
marianaskeramik

susanne sa...

En sån ska jag ha!!! Tack för tipset!

Emma sa...

Fasen vad smart.. =)

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ja, det var ju smart men inte betalar jag det för att hänga trasan. Då får det vara;-)
Hi, hi
Carin

alegni sa...

det var verkligen smart! ska vi lägga in en massbeställning ;)