torsdag 9 april 2009

Memories




Bilder: Mia

Jag har en kär bloggvän i Finland, Lina, som driver Marjaanan Lahjaliike, en nätbutik full av vitt fint till hemmet. Kika in, Lina skickar gärna till Sverige och jag köpte lite grann därifrån för bara litet tag sedan.

Bokstäver är jag kär i och hela vägen från Finland kom ett M, som i både Maria och Martin. En underbar ram som jag och maken stoltserar i, eller vänta nu, *kisar* hihi, det var det ju inte. Men ska bli!

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här och om ett vintagekit från Merry Go Round + produkter från Ellis Corner här.

18 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mia, jättefina saker...Måste kika in hos henne. Ha en riktigt härlig påsk du och din man.
Kram Anne

Jenny sa...

Hej Mia!
Tack för tipset om Linas butik, ska gå in o kika!
Jättefin ram du köpt och vilken superfin påskheader du gjort:)

Kramis Jenny

mammigranten sa...

Jättefin ram!
ett M hade passat hos mig med, tur det finns bokstäver även här i USA, även om man får måla dem själv...
Glad Påsk

Naija sa...

jättefina saker...Måste kika in hos henne. Ha en riktigt härlig påsk

Jannicke sa...

Nydelig ramme!

Klem fra meg :o)

linruz sa...

Glad påsk på dig med. Hoppas din helg blir fin.
kram kram

Skimrande kristaller sa...

Jättefina saker! Tackar för tipset om nätbutiken! Ha en riktigt skön påsk! Kram Lenita

karola sa...

Jättefina...och visst är det kul att få paket på posten?
-trevlig helgkväll!

Mitt og Mine sa...

Så fin ny heading du har fått!!

Kjempefine ting du har fått tak i...må ta meg en tur inn hos henne.

Ha en riktig fin påske!!

Klem M

Smått och gott hos Lina sa...

Tack sötis! Den kommer att bli ännu finare med dig och Martin i!

Kram och Glad Påsk!
Lina

P.s. Så fin header du har gjort!

Sanna sa...

Åh så fint!Den länken ska jag kolla in!Glad Påsk!
kram

Villa Hemmet sa...

Vilken fiiin header! Och finfin shopping som vanligt :-D

kram o glad påsk på dig

Skatan sa...

Tittar in och önskar dig en fin påsk :)

Var hittade du fotot på oss?

Anna Skata

Ingela la la sa...

I den där ramen kommer ni bli skitsnygga =) eller jag menar att ramen blir skitsnygg när ni kommer i.. eller.. Det var helt enkelt en jättefin ram!

Glad påsk!

Kram Ingela

Stämningsfullt sa...

Så fint! Ska kika in där :)
Kram!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Vilka fina saker du köpt. vad roligt att du gillar mina lampor i skolan..min man säger att de är sällsynta..men jag har inte tagit in några i huset ännu.
Kram Lotta

Ann sa...

Vilken toppenfin ram. Bara älskar...

http://hobbydesign.blogg.se sa...

Så fin ram. Helt i min smak