onsdag 15 april 2009

SIB



Kika in på SIB, Svenska inredningsbloggar. Sidan som samlar info för oss inredningsbloggare. Förhoppningen är att samla majoriteten av de svenska inredningsbloggarna på en och samma sida såsom vårt naboland har gjort på NIB. Här finner du tips, råd, tävlingar, blogginlägg som bloggaren vill visa särskilt, events, bloggträffar. Ja, allt under ett och samma tak. Du väljer själv hur aktiv du vill vara - bara ha din blogg listad såsom en av Sveriges inredningsbloggar - eller kanske även tipsa, visa nåt inlägg ibland, etc etc. Läs mer på SIB och anmäl dig!

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här.

14 kommentarer:

Vit poesi sa...

Hej
Jag har försökt kommentera från SIB men verkar hopplöst. Vill så klart vara listad.
kramar Malin

Stämningsfullt sa...

Hej!
Tack för tipset! Ska genast kika in där.
Kram!

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Du har alltid så roliga inlägg. Nu blev jag jättenyfiken. Ska genast kika in där.
Ha en bra kväll
Kramar L

mylovelygrandma sa...

Vilket bra tips! Ska in och kika där:) Kram!!

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med...
Kram Marie

Iris sa...

tack för tipset, ska genast kolla! :)

kram /iris

Sjabbig men chic sa...

Ja, ja ska kolla in där sen. Problemet är att jag vill ju så gärna vara en inredningsbloggare men det är jag ju inte riktigt. Jag kan inte hålla mig till en sak det har jag aldrig kunnat. Fast en man går ju bra att hålla sig till i och för sig...

Kram Lisa

Stjärnor & Champagne sa...

Skall gå in och kolla...Tävla gärna hos mig om du inte har gjort det...

Kram Anne

rosenskära sa...

Mia - du är helt otrolig - var får du all din energi och krativitet ifrån???!! Lysande idé, naturligtvis! Jag listar mig gärna men kan jag göra det här hos dig, jag kanske inte ens ska för jag skriver ju faktiskt om annat också, du får avgöra!

Kram/L

Smått och gott hos Lina sa...

Vilken bra idé! Kram Lina

Drömmar och Lycka sa...

Vad intressant det låter, tack för tipsen. Det kan nog vara en riktigt bra idé!

glada hälsningar
/Linnéa

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Ska genast in och kolla..
Kram Lotta

Havis sa...

Bra idé att sammla alla inredningsbloggare!
Har lagt in en länk på min sida med dit.

Kronblad och Lantliv/Jea sa...

Hur hinner du allt?! jag är förundrad. På väg in till din butik så hittar jag detta intressanta, får man vara med?
kram Jea