fredag 17 april 2009

KA 90 år




Bilder med tillstånd: Pressmeddelande från Kitchen Aid.

Tänk vad gammal vår allas älskling är, hela 90 år fyller Kitchen Aids köksmaskin i år. Detta firas med en jubileumsmodell förstås, i begränsad upplaga. Du finner Candy Apple Red hos Bagaren och Kocken där den säljs tillsammans med ett glasstillbehör och två glasskopor.

En KA rekommenderas starkt, den är min allra bästa vän som dessutom jobbar flitigt åt mig ;-) Mitt allra bästa köp någonsin!

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här.

11 kommentarer:

Jannicke sa...

Står HØYT på min ønskeliste!!

God fredag til deg. J.

Sjabbig men chic sa...

Skulle jag med vilja ha... Du många grattiskramar till dig så här lite i efterhand!

Kram och kram
Lisa

Moderncountry sa...

WOW hvilket banner!! Fargekick uten like :) Ville bare titte inn og ønske deg en riktig herlig helg og ta igjen det tapte.

Håper du får solskinn!

Klem/Aina

Moderncountry sa...

Ååå GRATTIS vennen med bursdagen du har hatt!! En liten forsinket hilsen fra meg da, men jeg mener det vel like mye. Håper du hadde en toppen dag. KLEM!!

Aina

Stjärnor & Champagne sa...

Håller med, älskar min KA. Skulle gärna vilja ha glasskopan.
Kram Anne

Jenny sa...

Hej Mia!
Det måste vara en fröjd att baka när man har denna underbara maskin till hjälp:) Åh vad jag vill ha en!!


Ha en jättemysig helg,
kram Jenny

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Min har med fått jobba hårt..häftig färg.
kram Lotta

Söta prickar sa...

Håller med! Det finns ju så många fina färger också, skulle vilja flera av de :)
Ha en fin helg,Kram Lotta

Signe 1 sa...

Men åhh tänk den som hade en KA...suck!;-) Men men, det kanske inhandlas en här framöver... Kram Sofia

kardemumma sa...

Så fort köket är på plats ska min KA inhandlas med omsorg. Och den ska få den bästa platsen också!
Kramar C

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Min käraste ägodel! Fattar inte att jag inte skaffat en tidigare!!
Rekomenderar den till alla:)
Susanne