onsdag 1 april 2009

Jösses..


Bild: Mia

Nu är det härligt väder ute, jag har börjat titta mig runt i vår lilla trädgård efter krokus och snödroppar samt det faktum att det börjar bli dags att göra i ordning inför den nya säsongen.

Visst är det mysigt när det sticker upp lite vårblommor här och där, tulpanerna är på gång ser jag och likaså våra andra söta blommor som den förre hyresgästen planterade som jag inte vet namnet på, gula saker men hemskt söta. Men vad skådade mitt öga idag - har ni sett - nu börjar det till och med spricka ut blommor på äppelträdet i vår gemensamma gård! Visst är det vackert!

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här och en ring från Dreams of pearls här.

25 kommentarer:

Stina sa...

Men Mia nu skojar du väl, äppleblom, det är ju helt otroligt!!!!
Kram

Stina sa...

Men ack ja, den var bra den, du lyckades!!!!!!!!!!!!!!
Kram

Moster sa...

Så lätt lurad är man väl inte
KramMoster

Sjabbig men chic sa...

Aha! Din luring, men jag ska villigt erkänna att jag gick på det först i typ två sekunder!;)

Kram Lisa

Vita ljuva tankar sa...

Nja, den lätte går jag inte på ;)
Men jag har faktiskt suttit utomhus idag i kortärmat och solat...och det är inte något aprilskämt så snart slår nog äppleträdet ut iallafall!

Kram Linda

Mag sa...

Ha, ha, den gick jag också på. Vadå lättlurad!!

Kram Magdalena

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ja, nu förstår jag april, april! Men först trodde jag på det!
Ha det så bra bland äppelblommorna.
Carin

Eikkala sa...

Men gisses nu skojas det friskt Har redan gått på skämt idag *ler* kram sari

Minnelita sa...

Ble nesten lurt der, men så husket jeg på dagen. Mye snø her ja. Midt i Norge.

Graadskan sa...

vet att detta är lite sent, men om du inte har något annat för dig på lördag kl 10,30, så kom till Brogyllens Café i Göteborg på bloggträffen. Får se hur många som fortfarande vill/kan, men det hade varit skoj!!

Kram Camilla

linruz sa...

Fniss...jag är nog världens mest lättlurade person.
Kram kram

Malla sa...

Ja, idag har det verkligen varit vårväder i Gbg.
Är så himla glad att jag var ledig idag.. så jag fick njuta ordentligt!=)
En prommis med sambon och vovven var en perfekt avslutning på denna onsdag.
Nu väntar jag på att Roomservice ska börja!!!

Kram

Stora och små drömmar sa...

om vi ändå vore där, men det var ett kul skämt, här skottar vi snö för att det ska smälta fortare ha det bra kram jessica

Inredning, kaos och tistlar! sa...

Underbart med äppelblom! Ser att du luras...!=)
Idag får man vara beredd på allt!
Höll på att gå på det faktiskt! hahaha
Jag har körsbärskvistar på köksbordet som är på gång! Love it!
Hälsningar Sanna

Karin A sa...

Ja nu är det på gång fast blommande träd får vi nog vänta lite på! Har läst ikapp mig lite nu. Grattis, grattis till de 300.000!!!

Kram Karin

Gnistrande snö sa...

Äppelblom redan, gick faktiskt på det ;-)
Härlig bild i alla fall. Tänk vilken underbar tid som ligger framför oss nu, varje ny blomma som sticker upp är som en härlig present :-)

Kram
Katarina

Jannicke sa...

Oii!!
Jeg må ut og ta en titt på mitt epletre i morgen tidlig...

Kanskje det blomstrer også??

Epleblomster er vakre!!

Klem.

Signe 1 sa...

Hihi, det lurades friskt igår...men det var fin bild ialla fall!!:-)) Ha det gott, Kram Sofia

Wilma och jag sa...

WOW!!! inte illa pinkat i april! ;)

Kram!

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

När du säger att jag fotar fint blir jag extra glad för du är min förebild.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Men jösses!
Den gick jag på:P
kram Lallis

In my house sa...

Jaaaa, visst har vi fått fint väder *Wiiee* tänkte baka nåt gottit och placera mig i solen sen!!!!
- Vi har tom vitsippor hos oss.... Men duuu,,, nu kan tiden bara rusa fram och hux flux är den varma sommaren här,,, det får ju inte heller gå föööör fort!!!


Ha en bra dag! Kram j

karola sa...

-men hejsan, äppleblom ....kan det
vara 1a aprilväder ni har??

Vårt lilla hem sa...

Hihi :) Men va härligt det hade vart om det va sant! Längtar såå nu!

KRAM, Jenny

Jannicke sa...

...huff, så lettlurt jeg er!!!
2 ganger ble jeg lurt i går!!!!
Av deg, og en venninne her i Norge...

Neste år MÅ jeg finne på noe lurt... ;o)

J.