söndag 19 april 2009

Familjer sökes



Foto med tillstånd: TV4.

Sugen på att vara med i teve? Vill du ha det omgjort hemma? Ansök då till Äntligen hemma som söker familjer inför höstens säsong av programserien. Familjen ska vara med i hela säsongen för en helrenovering och ska bo i Storstockholm. Kanske har du precis köpt ett hus med din familj och vill renovera det eller bara känner för en uppdatering? Läs mer här om du känner att du passar in på kriterierna eller skriv direkt till redaktionen.

Fortsätt tävla om en baktermometer + två kökshanddukar från Ellis Corner här.

10 kommentarer:

Ingela la la sa...

Vilken synd att man inte bor i storstockholm och har ett hus då ;-)
Vilka fina presenter du har fått!

Jaa, lite trög var du allt ;-D Grattis, vinsten kommer snart =)

Trevlig kväll!
Kram Ingela

H A N N A S - F O R M sa...

Tack så söt du är!!!

ÅÅÅ, du har alltid så roliga inlägg...som här...kanske skulle man söka dit??? Nej, inte min grej tror jag...men kul är det att se på iallafall!

KRAM till dig!
Hanna

Stjärnor & Champagne sa...

Attans att man inte bor i Stockholm, hihi....Tack snälla för dina fina ord vad go du är. Lovar att dom satt där.

Kram Anne

Sand mellan tårna sa...

Tack för din rara kommentar.

Ha en fin söndagskväll och en bra start på veckan som kommer.

Kram Linda

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint armband du har fått. Otur att man inte bor i Stockholm då. Skulle kunna tänka mig en massa som jag vill ha fixat.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Nettan sa...

Va Outlet Almondy...jisses tur man inte bor där du bor då, skulle bli många rundor =0).....*hahaha*.

Tack för tipset om " mellanrummen "...tänk va mycket man inte kan, men som tur är andra gör ;0)

Kram Nettan

rosenskära sa...

Förstår du vilken komplimang jag tycker att jag får när DU skriver: "vacker bild"...?

Bless u/L

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Ja, där har man ingen chans. För långt bort från storstan.....
Carin

Malin sa...

Svar: Åhh tack snälla:)

A-P sa...

Vad synd att man inte bor i Stockholmstrakten då. Fast vet inte om jag pallat att bli igenkänd överallt. Ha en bra start på veckan./ Anna-P